Tillgång till dedikerad OFP server?

Started by KeyCat, July 24, 2004, 14:22:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KeyCat

Har så smått börjat undersöka möjligheterna med CoC Network Services 2.0 för att eventuellt i framtiden enklare kunna göra avancerade MP uppdrag till OFP.

Problemet är att jag inte har någon dedikerad server att kunna testa på och som det mesta krävs det att man leker/testar/labbar för att lära. Så frågan är...

Är det någon som har/har möjlighet att ge mig tillgång till en 24/7 dedikerad OFP server för test ändamål? Behövs även möjlighet att kunna FTP'a upp mina test uppdrag och eventuella addons (m.a.o behövs FTP möjlighet till FlashPoint biblioteket via en simpel FTP-server).

Observera att det primärt handlar om att testa script/mission ideér etc. vilket innebär att det oftast är endast är 1 client  (dvs jag) som loggar in och genomför diverse tester vilket innebär att bandbreddsförbrukning borde vara minimal.

Utan tillgång till server är det mycket svårt att göra mer avancerade script eftersom man måste testa de olika funktionerna "live" för att vara säker på att saker och ting fungerar som det skall.

För er som är intresserade av mer info om CoC Network Services kolla här:

http://www.thechainofcommand.com/docs/

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<