News:

No significant change

Main Menu

SR-71 Flight manual

Started by deBug, September 30, 2004, 11:16:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

deBug

Hej.
Jag har sammanställt SR71:ans flight manual till en PDF fil.
Ni kan hämta den här (267MB)

//deBug

Swede

verkar inte fungera....

har läst den i html format tidigare, mycket intressant läsning! ;)

deBug

QuoteOriginally posted by Swede


            verkar inte fungera....
Prova igen, det har varit mycket trafik på min stackars 512 lina pga av nedtankningar av PDF:en och åt andra hållet så håller jag på att försöka få ner OFP NOSIG paketet så idag har jag fått valuta för pengarna som man lägger på ADSL :)

Quote
har läst den i html format tidigare, mycket intressant läsning! ;)
Jepp, det är intressant att läsa hur "smal" flight envelopen är om man skulle hålla sig i det stabila området. Kan inte ha varit helt lätt att flyga.

Jotte

QuoteJepp, det är intressant att läsa hur "smal" flight envelopen är om man skulle hålla sig i det stabila området. Kan inte ha varit helt lätt att flyga.

"Vad fan du än gör, rör inte styrspaken!!" :p

griffin

Har tankat ned den 2 ggr nu och den var trasig båda. Kan du inte zippa den först så den blir lite mindre? Eller?
snappahead

deBug

#5
QuoteOriginally posted by griffin
Har tankat ned den 2 ggr nu och den var trasig båda. Kan du inte zippa den först så den blir lite mindre? Eller?

OKIDOKI, den zipade varianten ligger här (160MB)

/deBug

Swede


griffin

Muuuuuch better!

Spank you very much!

Fan, cool. Rekommenderar följande bok i ämnet btw:



Finns som sagt en uppsjö men denna har jag läst och är lagom teknisk och lagom lättläst. Rekommenderas!

..och har ni inte hittat den än kan man väl säga att officiella SR-71 sidan är denna: http://www.habu.org/ (fd piloter och annat folk inblandade i SR-71 bakom den).

mvh  Jens

(som har sänkt en alldeles förträfflig Bloody Mary och nu går lös på ett glas rött och hemmagjord pizza! Mmmmm!)
snappahead