Free Trail World War 2 Online

Started by Salsam, July 15, 2004, 14:09:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Salsam

åh, glömde svara på din fråga :-o

Jag betaler 14$ månadsvis, helt automatisk dragning från mitt konto via VISA
Men man kan välja att göra 3-6 månaders betalning oxo, till och med upp till ett år om jag inte missminner mig.

Jag räkar såhär, 14$ typ 1 mindre drink på krogen i månaden - det tycker jag det är värt :-OO
Sedan kanske jag har ovanligt lite utgifter imånaden :-/

Men så mkt kul och så mkt spel jag får för dem pengarna så är det helt klart värt det.
T.o.m. stått med Ground Control 2 i handen flera gånger (ett spel som jag väntat på sedan ettan kom '99) men lagt tillbaka det varje gång för jag vet att sedan jag började spela WW2OL har jag inte några andra spel inlagda på datorn längre... de är helt enkelt inte roligt med dumma AI dator spelare längre. :D

granQ

så efter du kopplat ner så kollar du dollarkursen då ? ;)

men 14$ låter inte så farligt egentligen, viserligen om man jämför med ofp som nog är mitt senaste inköpta lir och ta kostnaden delat på tiden man lirat så är 150 svin dyrt..


Men helt klart inte så farligt.

Låt säga jag lirar i 4 månader, gör uppehåll i 2 månader, och vill börja lira då. är mitt playername kvar, och isåfall hur länge innan man tas bort.



är så grymt sugen så det är inte sant. tyskarna tilltalar ju mest men kollade så såg det ut som att dom allierade var färre spelare.. stöttar ju hellre "underdogen" så att säga.
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)

Obizzz

lite sent kanske men säg bara till så fixar jag nosigadresser för såna ändamål alltså

valfri@nosig.se
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Swebeast

QuoteOriginally posted by Obizzz


            lite sent kanske men säg bara till sÃ¥ fixar jag nosigadresser för sÃ¥na ändamÃ¥l alltsÃ¥

valfri@nosig.se

men..men..jag vill inte heta valfri....:p

Torsdag idag...hela dagen=squad night för oss wwiionline-frälsta, säg bara till om ni vill ha hjälp!

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Salsam

GranQ:

Inga problem att lira lite och sedan "frysa" sitt konto går snabbt och lätt att göra. Vet dock inte hur länge ditt namn finns kvar, men min kompis lirade det för typ 1,5- 2 år sedan och testade det igen för någon månad sedan då de hade en "Free trail" och hans "gubbe" fanns fortfarande med.

Dollarn växlar ju lite men det brukar ju vara så lite att det bara gör några kronor hit och dit. Du betalar ju bara en månadsavgift sedan kan ju dollar kursen svänga hur mycket den vill efter att du har betalat din månad.
Uppfattar inte CRS som ett företag som försöker suga en på pengar utan de erbjuder ett schyst lir mot en fast avgift, inga extra kostnader för expantioner osv som kan förekomma i andra spel. Alla uppdateringar i spelet, buggfixar såväl som nya fordon och enheter ingår i din månadskostnad. Inga tillägg.

granQ

#29
jag är övertygad. kan med 99% räkna med se mig springa vilse på någon server efter jul (innan dess no time)
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)

Rivvern_

Riktigt kul..
Hoppa in i natt och spela! Och imorn!  :)
Lite jobbigt att regga sig men det är det värt!!

Obizzz

hehe vad har jag lurat in redriver på nu :)

välkommen till forumet förresten
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst