Kegetys senaste projekt släppt (reflekterande vatten mm)

Started by S_Z, July 13, 2004, 00:44:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

S_Z

Riktigt läckert måste jag säga!

länk

edit: vete fan varför "länk" blev så konstig :D

Jotte

Testade det igår kväll och det är en klar stämningshöjare. :) Spegelbilden av ens egen helikopter i vattnet är inte helt fel tex :) (dock försvinner skuggan över vatten så vida inte den träffar land)

KeyCat

Måste säga att dessa killarna aldrig slutar förvåna mig! En klart banbrytande OFP mod som ni bara måste testa om ni har hårdvara som räcker till. Gillar speciellt den nya effekterna i NVG...

Här är några bilder:







Direktlänk till DXDLL 1.00:

ftp://www.gamezone.cz:8021/ofpd/unofaddons2/dxdll10.zip

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

deBug

QuoteOriginally posted by KeyCat
Måste säga att dessa killarna aldrig slutar förvåna mig! En klart banbrytande OFP mod som ni bara måste testa om ni har hårdvara som räcker till. Gillar speciellt den nya effekterna i NVG...

NVG bilden va ju helt fantastisk! överstyning av NVG har ju jag önskat hela tiden, och nu finns det här! Precis som jag önskade mig en flygsim med bra grafik när man flög F4 och nu finns LOMAC! I bland är det kul att vara SIM:are ! :D

Skall ladda in den när jag får tid.
Tack för tipset KeyCat!

//deBug

Dubble0zero

Ja, jag kan inte säga annat än att det ger spelet en helt ny dimention (i alla fall på natten)...
När man ser sånthär så undrar man över om vad som egentligen är omöjligt att göra med OFP... :)
...000... =)