Author Topic: Hämta helikoptrar i Ryssland??  (Read 3851 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BloM

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 63
    • View Profile
    • Email
Hämta helikoptrar i Ryssland??
« on: July 11, 2004, 01:12:27 »
Undrade bara om några vilje följa med på en resa till Ryssland o hämta några helikoptrar?
http://www.gsc-game.com/index.php?t=press&s=press_rel&ss=6
Kolla på kladbishe01; kladbishe02; kladbishe03; kladbishe04 och några andra?
Dem bara står där ju :D
Nån som följer med? Nog föra att dem är fula o kanske inte fungerar så bra men kul o ha i trädgården (eller garaget) o mekka :P
 

Andreas

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1648
    • View Profile
    • Email
Replying to Topic 'Hämta helikoptrar i Ryssland??'
« Reply #1 on: July 11, 2004, 01:25:06 »
Säkert lite härligt radioaktiva också. Jag passar även om det vore jävligt tufft att ha en Mil Mi 6:a vid garaget.... :D
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s Über II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Mr Jim

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1599
    • ICQ Messenger - 4575614
    • View Profile
    • Email
Replying to Topic 'Hämta helikoptrar i Ryssland??'
« Reply #2 on: July 11, 2004, 11:41:59 »
Hehe, några kamrater till min käre farfar åkte till ryssland och köpte ett par An-2:or för en billig slant för några år sedan, ganska mäktigt, dom skulle använda dom som "flygande husvagnar". Tror dom står i Västerås nu.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

BloM

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 63
    • View Profile
    • Email
Replying to Topic 'Hämta helikoptrar i Ryssland??'
« Reply #3 on: July 11, 2004, 12:40:19 »
Shit! Alltså fan va ballt o göra de :P
Alltså ärligt kolla va de är för fel. Skitsamma om dem är lite Radioaktiva man kan köra med hjälm och skyddsmask :P
Föresten är de nån som vet vart man kan få tag på såna hjälmar som svenska Stridsvagnsförare och dem som sitter i typ elddirigerings"grejer" :P
Var nere i ett litet berg i närheten av Muskö. Där hade dem riktigt fina hjälmar i berget där dem satt o skjöt och dirigera elden :D
Vill ha en sån så kan man koppla lite o ha som hjälm med mic och hörlurar till datorn. :D
« Last Edit: July 16, 2004, 19:23:27 by BloM »

Spinn-mannen

  • Newbie
  • *
  • Posts: 6
    • MSN Messenger - mx_erik28@hotmail.com
    • View Profile
Replying to Topic 'Hämta helikoptrar i Ryssland??'
« Reply #4 on: July 12, 2007, 13:26:19 »
Anledningen till att de står där är väll att EMP:n efter smällen slog ut alla fordon har jag för mig. Säkert insmorda med nåt roligt ämne :P Men fan va häftigt att ha en sådan hemma på tomten.

simon

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 292
    • View Profile
    • Email
Replying to Topic 'Hämta helikoptrar i Ryssland??'
« Reply #5 on: July 26, 2007, 13:32:03 »
Quote
Originally posted by BloM
Föresten är de nån som vet vart man kan få tag på såna hjälmar som svenska Stridsvagnsförare och dem som sitter i typ elddirigerings"grejer" :P


Finns inte att köpa lagligt, men någon gång per år kan det dyka upp en på sidor som tradera, motsv. Det kommer bli det dyraste headsetet du någonsin har/kommer att köpa. Särskilt bekvämt är det inte heller, samt kräver en del ombyggnation.

Have fun.

Boopidoo

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 19
    • View Profile
Re: Replying to Topic 'Hämta helikoptrar i Ryssland??'
« Reply #6 on: October 16, 2007, 08:32:11 »
Anledningen till att de står där är väll att EMP:n efter smällen slog ut alla fordon har jag för mig. Säkert insmorda med nåt roligt ämne :P Men fan va häftigt att ha en sådan hemma på tomten.

Tror inte att det var någon EMP efter härdsmältan, dvs det var ingen kärnladdning som detonerade. Men de var säkert sk "smutsiga" av radioaktivitet vilket kan vara anledningen till att de står kvar.