Rykten om addon "bekräftade"?

Started by Mr Jim, July 09, 2004, 17:19:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Mr Jim

\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

KeyCat

Intressant läsning och man förstår deras situation lite bättre. Synd att de inte kan/vill/får/whatever fortsätta göra addons till LOMAC för tyvärr låter en helt ny produktlinje något som kommer att ta lång tid, vi vet ju hur lång tid LOMAC tog. Men jag kan ju givetvis ha helt fel på den punkten och att en ny produkt dyker upp fortare än man anar.

Hoppas dock att det kommer ytterligare patch/ar till LOMAC för det finns tyvärr ett par saker som IMHO kräver deras uppmärksamhet (som tex gun pippern i MIG/SU)...

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

BEQ

#2
Damn, ska det vara så svårt att ge mig en karta över Östersjön och JA och AJ 37? :(

Sen kan de gärna få fixa att min bromsar på pedalerna går att mappa. De verkar ju ha glömt bromsaxeln i settings.

Phlerp

#3
QuoteOriginally posted by BEQ
            Damn, ska det vara så svårt att ge mig en karta över Östersjön och JA och AJ 37? :(

Om de ger oss instruktioner om hur vi ska gå tillväga för att det ska vara så lätt som möjligt för dem, så kan vi fixa modellen på nolltid. Om vi sedan kunde få lite riktlinjer för 3D-cockpiten så lovar jag att jag kan fixa den oxo. Just nu blir den till efter våra egna krav istället. Karta över östersjön är nog svårare än du anar BEQ. Nog för att det är rätt mycket vatten, men det är rätt så mycket som måste göras.

... Trakdah, du kan inte dra i lite trådar?

BEQ

Ja, JA:n går ju ur krigsorganisationen till hösten så det kanske inte är helt omöjligt. :)

Phlerp

#5
Betyder det att alla de där roliga sidorna som det reffereras till i den öppna dokumentationen ("se hemlig del") går att få tag på efter det?

Magnus

QuoteOriginally posted by Phlerp


            Betyder det att alla de där roliga sidorna som det reffereras till i den öppna dokumentationen ("se hemlig del") går att få tag på efter det?

Är det inte 50år eller så på hemliga handlingar.. Vet att det är så på vissa hemliga handlingar.

BEQ

Det beror väl lite på materialet? Ubåtsjakterna på 80-talet tar nog 50 år i alla fall :-/