News:

No significant change

Main Menu

Onlinerapport..

Started by Lupson, July 07, 2004, 00:58:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

khalifa330

QuoteHärligt med fler som inte bangar för att stå på palisaderna och veva med den röda fanan! Go reds!

Det stod revisionister med republikfientliga paroller utanför Volkskammer :D (Berlin Hapstadt der DDR).
(taget från filmen good by lenin)

QuoteMiG-29 med 2x77, 2x27ET, 2x73 och 1 dunk.

Tack, vad jag har förstått ang flygmodelleringen så gäller inte verklighetens begränsing med dunken på: Går inte skjuta akan, belastning begränsad till 5G(tror jag), Supersonic Verboten samt performance penalty på grund av vikt.

Taktik tipsen tackar jag för. Soppahanteringen skall väl skötas bättre nu med dina tips.
Fly Low, Hit Hard!

Horizon

Fan, khalifa... Du växlar mellan svenska, norska, danska, franska och tyska helt obehindrat. Snart börjar jag misstänka dig för att vara någon sorts agent som infiltrerat NoSiG-forumet för att stjäla hemligheter! :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

TrakDah

QuoteOriginally posted by Horizon


            Väl formulerat, TD! :)

Ääääh, det var inte mitt inlägg, det är en annan testare som skrev detta, så jag ska/kan och kommer inte ta åt mig äran av denna formulering :)

/TD

BEQ

Khalifa: Nej det stämmer bra. Dock lider inte Fulcrum-C lika mycket som A av dessa begränsningar. Sedan är de ryska radarsystem betydligt användarvänligare i LOMAC än IRL.

BEQ

Någon som har lite webspace där jag kan lassa upp 8-9 bilder för rapport om kvällens bravader? Det var helt jävla sjukt..... :p

Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

BEQ

On the way....

Förresten, har jag din mejladress? Pm:a... :)

Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst