News:

No significant change

Main Menu

Onlinerapport..

Started by Lupson, July 07, 2004, 00:58:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BEQ


Horizon

Tjoho! Fick mina första två A-A kills i LOMAC för ca. två minuter sedan. Gav mig upp i en F-15 på vinst och förlust, den enda knappen jag visste att jag kunde trycka på var "d" för att byta vapen. Hade ingen aning om hur jag låste någon med radar så det fick bli Mad dog med mina AIM-120 istället. Fick en Su-nånting på det sättet. Nästa man för rakning var en Mig-25 som fick smaka på AIM-9'or. Den första hakade han av med facklor, men den andra satt som den skulle. Gissade att en dov ton i cockpit betydde "Skjut för böfvelen!" och tryckte av... :D

BEQ:\>> Har du lust att ta med mig upp på en liten rundtur ikväll? Man lär som så mkt mer online än om man sitter själv.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Lupson

Grattis Erik! Hoppas du blir lika Lomac-biten som BEQ, keycat och jag sj%-1lv b%-Arjar bli. ;-) Ni f%-1r h%-1lla st%-1llningarna till p%-1 onsdag, d%-1 %-1r f%-Arhoppningsvis b%-1de Lupson och hans nya dator hemma. D%-1 blir det flyga av! P.S. N%-1r kommer lomac till Palm OS? :-D D.S.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

BEQ


Lupson

QuoteOriginally posted by BEQ


%-3r 2012. :)
Taget!
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Mr Jim

Är det bara jag som inte kan se Lupsons åäö? :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

BEQ


Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names