News:

No significant change

Main Menu

Köpa OPF

Started by Andreas, July 04, 2004, 20:48:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Obizzz

Det är game of the year (GOTY) edition du ska ha
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Oden

GOTY (fast jag fick snuska ut med 179:-) och en jevvla massa öl och ingen tant hemma till lördagkvällen - sen kommer du omdefiniera ordet "skoj" :D








/ja ja.. jag ska gå nu.

Dubble0zero

Hmm, det verkar som om någon har suttit och hittat på några fler uppgraderingar än de som finns...
Between the lines, Planet of war och The last enemy finns inte vad jag vet...

De som finns är Cold war crisis som är orginal spelet, sen kom det en "uppgradering" i form av Red hammer som bara var en extra kampanj, efter det så kom det en rejäl uppgradering i form av resistance...

Sen så finns Game of the year edition, det är en sammling av allt, orginalspelet och de båda uppgraderingarna, för övrigt så tror jag knappt att det går att köpa det löst, det brukar bara vara GOTY som finns att få tag på (eftersom att man inte behöver de andra)...

Så, ja, GOTY är den du ska köpa... ;)
...000... =)

Jotte

"Between the lines, Planet of war och The last enemy"
Jodå dessa exsisterar allt men det är tydligen riktiga ripp off grejer, inte gjorda av BIS utan av 3:e parts folk. Det är iofs inte Red Hammer kampanjen heller men den är det iallafall Codemasters som står bakom.

Men kort och gott Andreas, köp Game of the Year Edition precis som de 3 föregående har inrått. :)