Richard Burns Rally

Started by Obizzz, July 02, 2004, 15:18:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Obizzz

Jag måste ju lägga till att när man väl lyckas hålla sig på vägen är det helt underbar känsla :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Fozz

Jo, recensionerna hittils har mer eller mindre deklarerat RBR för världens svåraste racingspel. :)

"Compared with fighting a heavily armed tigershark while juggling 16 Bengali tigers on fire, RBR is hard!" stod det i nån tidning. :)


Alla generaliserar...


Obizzz

Mest för att man envisas med att köra för fort :) 150km/h på kostigar går inte hehe
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

ft

Oki, nu var jag ju tvungen att sälla mig till sjuåringarna som stod framför demospelen på Tradition i Lund (undan med er ungjävlar, nu skall jag spela... nej, släpp kontrollen... SLÄPP, sa jag. Är din pappa större än min pappa? Bah, JAG är större än din pappa... schas, äckliga unge!).

Wow! Till och med med en skum Äxbåx/Plejstäschön/whatever-kontroll så var det känsla. Jäkla Fozz att ställa till det, det här kommer ju som sagt att kosta tid och pengar... men det är Wunderbaum för det!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

ThunderBoy

Trots att jag mest ser fram emot GTR så blir det självklart så att jag kommer att införskaffa RBR också, särskilt efter att ha läst den här trevliga recensionen.

Enligt mig närstående källor kommer ett demo närsomhelst och PC-versionen släpps 3:e september. Rätta mig gärna om jag har fel...
.thunderboy
-facilis descensus averni-