Nya F1-regler

Started by ft, July 01, 2004, 16:35:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ft

Det är fegt att posta i rätt forum! :p

Jag var i London en vecka här, vandrade omkring i Soho och sa just åt flickan att hålla utkik efter MC-affärer eftersom det finns en skitsnygg Team Suzuki-kepa jag vill ha tag på. Vi kommer ut på Soho square, och där står en stor flatbed-trailer med ett par Yamaha-cyklar... och Valentino Rossi, ute på PR-turne kring Donington-racet!

Jag fick genast i uppdrag att gå och småprata om att hålla utkik efter affärer som säljer Sean Connery-filmer eftersom hon gärna ville ha hans autograf. :D

Någon som sett Team Suzuki-kepan jag snackar om till salu?

Ha det!
 /Fredrik

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

ft:\>> Du skaffade väl en autograf till mig med!? *hoppashoppashoppas* :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

Nepp, skaffade ingen till mig själv ens.

a) Massa med folk i vägen

b) Kom fram två minuter innan det hela var slut och Rossi gick

Du skall inte komma hit när det är B-race i RR på Sviestad den 29:e?

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

Hade varit kul, men då är skolan i full gång igen och vi är ute och hajkar och har oss i den vevan...
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

Hajk? Vad var det du läste igen?

Kör du någe moped alls numera förresten, efter din lilla terrängsyning?

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

Idrottslärare och nej, jag har lagt hojen på hyllan ett tag. Skulle gärna köra en Firestorm, men det är så förbaskat svårt att få tag på garageplats här i Göteborg. Något som försäkringen kräver... :-X

Har ute en förfrågan på anslagstavlan vid mitt lokala torg, så vi får väl se vad det ger. Kanske något russin som slutat köra bil kan ge mig lite plats i garaget? I så fall köper jag något roligt direkt. Blev omkörd av två stycken Triumph Speed Triple igår. Såg jäkligt roliga ut och lät hur gott som helst med uppdragna kolfiberdämpare. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

Du kan få ställa den i garaget här? Jag kan till och med ta hand om nycklarna! :D

Sporthoj lockar inte så mycket. Kan tänka att det blir en 600 en dag när jag lärt mig köra. Just Speed Triple och framförallt Speed Four är LÄCKRA! Jag gillar Streetfighterstuket. Om de bara är bekväma att köra också...

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

Jag gillar inte heller sporthoj (längre). De är så förbaskat obekväma, särskilt när de ska rakt ut i skogen och leka enduro... ;)

Nä sporttourer (Firestorm) på sin höjd, men helst en streetfighter typ Speed Triple eller Fazer 1000-kubikaren. Triumph är väl det som ligger närmast eftersom Länsförsäkringar skulle ha 51000 (ja, du läste rätt - femtioen tusen) riksdaler för en årsförsäkring på Fazern. Och jag är ändå 28 år och har haft MC-kort i 11 år. Gaahhh... :-/
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names