patch 1.02 ute nästa vecka

Started by deBug, May 27, 2004, 01:27:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

deBug

Med lite tur så släpps 1.02:an i nästa vecka enligt senaste posten från Stormy
!
:p

Obizzz

iallafall någon som har goda nyheter :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

KeyCat

#2
Tar inte ut nått i förskott men håller tummarna på att denna är "GOOD TO GO!" :D

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

griffin

Ny post igår, det verkar dra ut lite på tiden men som han säger, det är i ett gott syfte och en stabil patch är väl nåt vi alla vill ha. Värt att vänta på, men jag önskar det kunde gå fortare :)
snappahead

Swebeast

Tja, jag tycker att de har tradat länge om att släppa den så jag tror på det när jag ser den. Senaste betaversionen är väl .20 och fler lär det väl bli. Se det från den positiva sidan - den blir ju bättre. Har en misstanke om att de vill göra så mycket som möjligt denna gången - det kanske inte blir fler patchar :-/

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

TrakDah

Det tillförs inget nytt i patcharna. Funktionsmässigt frös de vid B12 tror jag det var. Sen dess är det ren bug-jakt

/TD

griffin

Bug jakt är bra. Det gillar vi. Jag tycker Lomac har finesser så det räcker ett tag, däremot önskar jag som alla andra en så stabil upplevelse som möjligt. Jag väntar otåligt men tacksamt!
snappahead