News:

No significant change

Main Menu

Nytt jobb III

Started by Clark, May 14, 2004, 23:04:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Clark

I juli så är det Swedish Sport Car Meeting på Knutstorp, och Barchetta-klubben är inbjuden bland andra.

Jag hade tänkte montera att s.k. fjäderbensstag i motorrummet så småningom, dessutom ett bättre avgassystem med friare blås. Och förmodligen bättre luftfilter. Kan tänka mig att den låter ännu underbarare då...

Ja, jag förstår inte varför Miatan håller sig så i pris. Betala 70-80000 för en 91:a som gått 13-14000 mil. Det är ju löjligt. Den nya Barchettan har sänkts till 11000 pund i England (nypris) vilket gör att även nya Barchettor kommer vara riktigt billiga i fortsättningen också (de är ju vänsterstyrda i England också).

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

ft

Grattulifikationer!

Gjort första eftermiddagen som balunsingenjör nu själv. Där lär jag trivas!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Weas

men... den är ju svart, som gammal bilrekondare vet jag att den ser smutsig ut var 5:e minut efter tvätt... Pollen o vägdamm lyser som dioder...
Nä, silver ska det va!;)

Grattis till jobbet förresten!
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Mr Jim

Weas>Det var ett tag sedan, allt väl? :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Obizzz

oj oj radek det var ett tag sen du postade nåt på forumet :)

Kul att det finns fler som gillar bilar här ska själv köpa bil i år vi får se vad det blir...
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Clark

QuoteOriginally posted by Weas


            men... den är ju svart, som gammal bilrekondare vet jag att den ser smutsig ut var 5:e minut efter tvätt... Pollen o vägdamm lyser som dioder...
Nä, silver ska det va!;)

Grattis till jobbet förresten!

Tackar!

Jo, jag vet det nu. Men den är snygg på håll.... :)

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

Obizzz

Men när den väl är ren är det ju snyggt med svart men något jag har svårt för är vita bilar.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Jotte

"Snygg på håll.." ...hmmmm det är väl ungefär som att säga att "alla" tjejer är snygga...bakifrån... :D

Störtcool "leksaksbil"! :) Och grattis igen till jobbet. :)