News:

No significant change

Main Menu

Bilsimmar

Started by Ickx, May 14, 2004, 23:00:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ickx

Tog en stund att få ner den via modem men bara man vill så går det.

Teasern (?) i sig gav inte så värst mycket varken till eller från för min del. Då gillar jag den tidigare demon bättre där man ser och hör bilen arbeta mer. Här ser man inte på samma sätt indikationer på en fin bilmodell och utomordentligt ljud. Det här kändes mer som en film för att locka de halvseriösa konsolspelarna än hardcore-spelarna på pc.

Låter den tidigare demon snurra lite istället medan jag drar ett streck på väggen likt björnbusarna i väntan på att man får testa själv.

Fozz

Jo, mycket kraschande blev det. Vi gjorde en annan version som hade mer snygg körning också, men...som vanligt så var det någon högre upp som bad om fler vurpor. Tror jag satt närmare 2 eftermiddagar och enbart försökte få till några rejäla vurpor i spelet. :)
Alla generaliserar...


Fozz

Nehepp, ni kan nog ge upp om RBR nu. :)
GameReactor har recenserat spelet, och gav det 2 av 10 i betyg. Sämsta racingspelet av alla dom 300 racingspelen han hade recenserat i sina dar.
Så, tyvärr. Grafiken är "sjukligt ful", ljudet fick 1/10. Sen är det inte realistiskt heller enligt recensenten eftersom vägarna var smalare än Colin Mcrae's, samt det var så svårt för att om man kör utanför vägen så fanns där stubbar och andra hinder som inte gick o köra på.

:D :D :D
Alla generaliserar...


Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

AndersO

:-OO :-X

Gissar att recesentens favvo spel är "the sims" eller nåt ännu värre.
ââ,¬Å"I will make weapons from your booones!!ââ,¬Â

Fozz

Recensionen är temporärt bortplockad.
Snubben hade inte den färdiga versionen av spelet, så i väntan på den har dom visst tagit bort recensionen.
Dock har han tydligen sagt att hans betyg antagligen inte kommer ändras ändå...
Hmm.. spela RBR var lika njutbart som att bli slagen i ryggen 800ggr med en frusen plaststol tror jag han sa i sin recension.
Och killen är chefredaktör på tidningen också.
Undvik GameReactor.
Alla generaliserar...