News:

No significant change

Main Menu

Djungeltelegrafen

Started by Maverix, April 26, 2004, 21:26:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maverix

Jag glömmer inte hur glad jag blev då jag fick min första lönecheck, för jag tänkte, "O'boy, nu kan jag sluta!"
:p :D

Maverix

OK, jag måste pausa... har ont i magen:p :p

Maverix

OK... igång igen pust

Jag önskar att jag hade ett kryptonitkors, för då kunde jag hålla både Dracula och Stålmannen på avstånd.
:p :p :D

Maverix

Om du flyger bakåt i tiden, och du ser någon som flyger framåt i tiden, är det nog bäst att undvika ögonkontakt.
:p :p

Maverix

En sak som vampyrbarn nog får lära sig i ett tidigt stadium är att inte springa med en spetsig träpinne:p :p :-Z :D :-Z :p

Maverix

Jag anser att man bör leva varje dag som om den vore den sista. Det är därför jag inte har några rena kläder för vem vill stå och tvätta sista dagen i sitt liv?
:p :p :D

Maverix

Jag stirrar på den vackra fullmånen. Samma måne som Sokrates, Aristoteles och Platon tittade på. Jag låtsas att de sitter bredvid mig och jag berättar för Sokrates om debatten om människors rätt att dö och jag förundras över människans oförmåga att ändra sig. Jag talar om för Platon att jag lever i landet som kommit närmast Utopia och visar honom sedan en kopia av grundlagen. Jag berättar för Aristoteles att vi har hittat många fler grundämnen än de fyra som han hävdade att allting bestod av, sedan visar jag honom en kopia av det periodiska systemet. Jag hämtar en ask tändstickor och stryker eld på en av dem. De gapar stort av förvåning. Sedan tillbringar vi resten av natten med att sätta eld på varandras fisar.
:p :p

Maverix

Om du skulle vara deltagare i ett krig, kasta en sån där gul paprika mot fienden i stället för en handgranat. Kanske skulle det få dem att fundera på hur idiotiskt kriget är, och medan de tänker, kan du kasta en riktig granat mot dem.

:p :p :p :D