News:

No significant change

Main Menu

A Shau Valley

Started by KeyCat, April 25, 2004, 08:55:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KeyCat

En ny mycket trevlig Vietnam karta är på gång, baserad på verklig topografi. Beta version finns att hämta hem (kräver snabb dator!)...

Beta version

ftp://www.gamezone.cz/ofpd/islands2/cjashauBeta13.zip

Karta över området

ftp://www.gamezone.cz/ofpd/islands2/udoli_ashau.jpg


/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Horizon

Ser på kartan att det är där Hamburger Hill utspelade sig. Kan bli kul om någon gör ett mission på den händelsen.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jotte

Härlig kännsla i den kartan, känns mer djungel än vad standardkartan i Nampack2 har.
Jag får massa vita texturer men jag misstänker att det beror på att jag har Hi-res Everon inlagt.
En mycket lovande karta. :)

Ickx

Låter ju väldans trevligt, är den väldigt krävande?

Dubble0zero

Jaha, detta måste testas... :)
...000... =)

Jotte

#5
*Ger ctrl en gnällstrut* :p :D
Det där är ett allmänt Flashpoint problem, vissa vegitationstyper har en miss i sina propertys verkar det som.
A Shua Valley lider av osynliga väggar problem hur som helst, märkte det när jag stred mot Charlie i djungeln med mina MFR boys. Dock lyckades jag ta skydd bakom ett stort fint träd och blev totalt nertryckt där, men jag överlevde. :) Sen, när Charlie hade fått nog, sprang jag skrikande efter den lede fi med min Car-15 spottande bly. :D

Denna kartan kräver Nampack2, BAS Tonal och Ebuds ilo-ilo plus att man inte bör ha Hi-res Everon inlagt för då får man vita texturer på typ 1/4 av ön.

Enheldel svävande träd och dylikt men den är som sagt mycket lovande ändå och har redan en skön "jag är där" känsla.

KeyCat

Hoppas verkligen CJ525 gör en fristående version av denna.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Swebeast

KeyCat har du någon ny e-mail adress kommer inte fram med din gamla.

Tittar lite på OFP missions inför LAN:et men kom snabbt på att du säkert ligger och håller på en del, kan detta stämma? Annars får jag börja jobba på nya nu och det var ett tag sedan jag var inne i editorn....tusan vad man glömmer fort!

Om denna kartan kommer ut till LAN:et MÅSTE vi köra på den! :)

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC