Mer screens, SB Pro denna gång

Started by Lupson, April 14, 2004, 21:55:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lupson

Nu har (äntligen) Esimgames uppdaterat sin hemsida med en drös screenshots från den militära versionen av SB1/SB2, SB Pro. Den är baserad på grunden till SB2-motorn (terrängrendering, vissa modeller, texturer etc.) men saknar allt lull-lull såsom väder, ljussättning, skuggor och annat. Ser fortfarande klart bättre ut än SB1 iaf...

Spana in nyheterna på www.esimgames.com

Något som dock oroar mig lite är att de i oktober tänker släppa "SB Pro Personal Edition" till allmänheten. En slags nedskalad variant av SB Pro (som endast säljs á $2000 styck till militären). Den skall docka kosta kring $150 och sakna en del av det funktionsmässiga godiset i SB Pro och samtidigt ha den halvnya grafikmotorn kvar om jag förstått det hela rätt. Först senare skall riktiga SB2 komma. Någon mer än jag som tycker att SB Pro PE känns som ett sätt att mjölka den närmast fanatiska (men lilla) communityn på pengar?
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Lupson

Nu finns det en hel drös nya skärmdumpar under screenshotgalleriet på www.steelbeasts.com

Ett par godbitar är screens på Leo2A5, interna vyer från M2 Bradley samt miljöbilder från öken respektive skogsterräng.

Men - släpp skiten nån gång!!!
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Lupson

Lite nya screens från SB2. Plus till den som klämmer vad den första bilden föreställer utan att kika på filnamnet,



Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Horizon

Det ser ut som en sån där Marder (Marter?). Stämmer det?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Lupson

Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Horizon

Tjoho! Jag vill ha ett Kinderägg i pris! :)

Modell får någon annan hjälpa till med...
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jotte

#6
SPz Marder 1 A2 eller A3

Jotte

När är de tänkt att de ska släppa den versionen som vanligt folk kan få lägga vantarna på?