Magsjuka är rena pesten... =(

Started by Horizon, April 13, 2004, 11:37:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Kände bara att jag var tvungen att dela med mig lite av min magsjuka till er andra NoSiG'are. Ni läser på egen risk, det finns en chans att det smittar...

Skulle till tjejens syster med familj på påskafton. På skärtorsdagen ringde hon och meddelade att mellanbarnet hade spytt en gång på kvällen, men att han nu kände sig okej. Vi diskuterade om det kanske hade varit påskgodis med nötter inblandat (killen är rejält allergisk).

Jag var tveksam in i det längsta och ville inte gå dit, eftersom jag förra gången fick värsta räserförkylningen av ett av deras barn. Hur som helst så blev det så att vi gick dit ändå och allt verkade fint.

Igår började jag känna mig lite knepig i magen på eftermiddagen och vid halv tio på kvällen spydde jag som en liten katt inne på toaletten. Jävlar i havet, en salig röra av fiskpinnar, makaroner, paprika och tomater... :-/

Grannarna trodde säkert att någon höll på att ta ihjäl mig när de hörde mina vrålande kräkningar. Tjejens syrra ringde senare och meddelade att alla utom pappan i familjen låg och kalvade så det stod härliga till.

Sensmoral: Ge fan att besöka folk som är eller har varit sjuka nyligen. Murphy ser till att också du får din beskärda del av kakan... Nu ska jag se om jag kan få i mig lite mer avslagen Cola innan nästa kräkattack kommer... :-X
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mr Jim

Haha, exakt samma sak för mig påsk, morsan och farsan var dåliga som fan efter att ha blivit smittad av min systers små förmågor (barn) och farfar/farmor blev också smittade. Men jag klarade mig under hela påsken, kan bero på de kopiösa mängderna Coca Cola jag drack (det klassiska, nu när du är hemma välj vad du vill, du är ju så smal bla bla bla :).

Hoppas bara nu att det inte ligger och vilar i min stora mage nu när studierna börjar igen.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com