Viktigt: kan nån besvara detta ang Viggens radar?

Started by TrakDah, April 02, 2004, 23:00:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Magnus

Du har all rätt i världen att fråga tyvärr måste jag säga att det är en hemlig uppgift. Precis kollat upp det.

Horizon

Btw: Vem är Andrey i första inlägget? Låter misstänkt likt en ryss. ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

AndersO

Vad är egentligen hemligt och inte?

Fanns allt ohemligat om ett flp system i nån lista/häfte/bibel att inköpa från nånstanns så slapp man ju denna diskussion. "Står inget om X i bibeln, ja då är de ingen idé att fråga ens. Dags att starta gissningsmaskinen." :p

En publik ski/sfi eller nåt. Fast finns väl ej tid/ork/resurser för det kan tänkas.
ââ,¬Å"I will make weapons from your booones!!ââ,¬Â

Phlerp

Om jag har förstått BEQ rätt så är det inte så att bara för att det inte är hemligt, så är det inte självklart offentligt.

AndersO

ââ,¬Å"I will make weapons from your booones!!ââ,¬Â

Magnus

QuoteOriginally posted by AndersO


            Vad är egentligen hemligt och inte?

När det gäller Flygvapnet rekommenderar jag boken:

Bestämmelser för Materielsäkerhetsskydd Flygvapnet (MATSÄK-FV)
M7762-410180

Där finns all flygvapenmateriel, vad som är hemligt, vad som är öppet och hur sekretessen är för samtliga prylar.


AndersO

Jaha sedär, svar på tal. :)

Går förstås enkelt att få tag i från var?
ââ,¬Å"I will make weapons from your booones!!ââ,¬Â

F16_Filur

En möjlighet - kan vara "Swingkid" (se R27AE tråden för patch 1.02), han heter visserligen Andrew efter vad jag hört. Hade även en hel del intressant att berätta om ryssarnas TWS här. Tror han är en kille som konsulterats av ED teamet på lite senare tid. Vet inte var han kommer ifrån dock.

Andrey kan ju också vara nån helt annan.


QuoteOriginally posted by Horizon


            Btw: Vem är Andrey i första inlägget? Låter misstänkt likt en ryss. ;)