News:

No significant change

Main Menu

Ingen Cougar till butiken idag... =(

Started by Horizon, April 16, 2002, 17:17:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Fick det tråkiga meddelandet från Fancy. Fasen också, nu måste ju jag åka till Jönköping imorgon. Får väl ladda CD'n med lite bra musik så att jag inte somnar och kör av vägen.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Weas

Inga cougars idag.

För att undvika att 20 pers ringen o tjatar på butiken om de kommit eller ej så kan ni ringa o fråga mig istället.

0704 - 751 751 så frågar jag butiken. Borde vara rätt irriterande att massor frågar samma fråga :)

Om ni behöver fråga... Kan inte tänka mig att de dröjer längre än tills imorgon...
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Mikke_EAF331

Du postar väl här så fort du hör att dom kommit? Så slipper jag helt ringa innan dom finns hos butiken. ;)
Mikke_EAF331, C.O. EAF

Weas

men du kan alltid ringa på mobilen:
0704 - 751 751
Jag kommer kontakta butiken runt middag, efter det bör jag ha besked.

Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Horizon

Vem har snott våra styrspakar!?!? :-(

Här sitter man som en besviken liten femåring som bara fick mjuka paket av tomten... Jag tror jag knäcker en Rom å Cola för att trösta mig... X-(
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Silverback

har dom kommit idag då ?!
Silverback
Stockholm, Sweden
Abit KT7-RAID, TBird 1.4 GHz, 384 MB PC133 RAM, GF3 Ti200, IBM GXP 70, WinXP Pro
HOTAS COUGAR #1582 Moddad till ÃÅ"berCougar-standard.

Dewe

Som sagt, de har dykt upp på Software Express. Jag kunde ju förstås inte hålla mig från att gå dit och klämma lite grann.

Spaken var precis så imponerande som jag hade hoppats - kall, styv, distinkt, och hur cool som helst. Throtteln kommer inte långt efter...

Lustigt att man kan bli så glad av en klump metall. :D

/Dewe

Silverback

tråkigt om vår "exklusiva" deal med TM gör att vi får den efter alla andra..... well, sparar ju fortfarande 500 spänn...
Silverback
Stockholm, Sweden
Abit KT7-RAID, TBird 1.4 GHz, 384 MB PC133 RAM, GF3 Ti200, IBM GXP 70, WinXP Pro
HOTAS COUGAR #1582 Moddad till ÃÅ"berCougar-standard.