News:

No significant change

Main Menu

Pacific fighters

Started by Mr Jim, April 01, 2004, 08:26:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr Jim

http://ubbxforums.ubi.com/6/ubb.x?a=tpc&s=400102&f=26310365&m=613108023

Jörgen my dear, vad tror du, vad har du hört? Hoppas verkligen bättre radiokommunikation implementeras, svårt att sköta hangarfartygsbiten annars :)

Kan det bli aces over the pacific klass måntro? ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Jotte

Vet inte mycket mer än det som står där och inget om radiobiten.

Mr Jim

Höga förhoppningar, i sommar blir det nog en egenbyggd kampanj antingen till Lo-mac eller till AEP med musik från det gamla wings spelet till amigan och personliga briefings ;)

tid tid tid
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Ickx

Bara jag får ett hangarfartyg är jag nöjd, resten är ju bara sånt bakgrundsbrus som inte har så stor betydelse :D

Phlerp

#4
Gamla AoP (faktiskt hela Aces serien, inklusive Red Baron (ettan alltså)) Hade något som få simulatorer lyckats med senare och det är bra gameplay.
När började man bli så fokuserad på snygg grafik och MP så att man missade sånt? Visst är det fantastiskt roligt att flyga FB online och visst är grafiken underbar, men jag känner inte speciellt mycket för singleplayer piloten, hans karriär har ingen större betydelse för mig. Kan man hoppas på de lyckas med det i Pacific fighters? Eller är det kanske så att det är jag som förändrats och den där känslan i spelen fortfarande finns där?

Horizon

Det är du som förändrats Phlerp, du ser ju för faen ut som en gammal uggla numera... eller är det en örn? :D

Håller helt och hållet med om biten kring spelkänslan. Grafik var intressant när man satt där med sin Amiga 500, men absolut inte det viktigaste. Tänk bara hur många timmar man lagt på M1 Tank Platoon med dess fyrkantiga lådor till stridsvagnar och kullar som såg likadana ut vart man än tittade. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Obizzz

Får ta och hålla med, inlevelse var bättre förr! Wings på amiga någon? :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

SledgeHammer

Yes! (av den odryga sorten...) =)
Mvh  - Stefan -