News:

No significant change

Main Menu

Försening av Cougar-leverans

Started by Silverback, April 16, 2002, 10:57:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Silverback

Jag åker och shoppar en Cougar, orkar inte vänta längre !

Jag mailar över mitt kontonummer till dig Weas !

Tack alla ni som jobbat med samköpet !! Tråkigt att Danskarna inte var mer skärpta !

/Bartos
Silverback
Stockholm, Sweden
Abit KT7-RAID, TBird 1.4 GHz, 384 MB PC133 RAM, GF3 Ti200, IBM GXP 70, WinXP Pro
HOTAS COUGAR #1582 Moddad till ÃÅ"berCougar-standard.

Bax

Nån som hört ifrån Weas om det har gått framåt i efterforskningarna ?
Weas kanske är ute och jagar Cougar i buskarna kring jönköping !

mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Weas

Enligt mikael så har fakturan på våra units kommit nu.
Det händer alltså nånting under ytan.

SilverB, mitt mailkonto fungerar inte, skall försöka igen, skicka ett private message här på forumet om det går bättre.

Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Silverback

har setat genom hela BigBrother och dragit skruvar och flyttat throttle detents :-)

snart skall jag installera :-)

/B
Silverback
Stockholm, Sweden
Abit KT7-RAID, TBird 1.4 GHz, 384 MB PC133 RAM, GF3 Ti200, IBM GXP 70, WinXP Pro
HOTAS COUGAR #1582 Moddad till ÃÅ"berCougar-standard.

Mas

S!

Jag skriver det här också ifall någon är intresserad.

jag har idag pratat med Softwareexpress och de har 8 st Cougar hemma från första batchen och nästa leverans väntas inte förrän i maj.

Så om det inte händer nåt från " DanskDjävlarna" imorgon så tror jag att jag ringer och bokar en där.

Frakten kostar ca 150 .- och det kan jag leva med bara jag får min Cougar  :-/


Mas EAF T

ft

Köpte min på Game Shop i Norrköping. De hade ungefär allting TM gör där, listad återförsäljare. 3600:- och han trodde att om någon mer ville ha kunde de få tag i fler ex ett litet tag till.

Ooooh, vad jag känner mig krasslig här på jobbet. Undrar om jag kanske skulle gå hem, tror akupressur i handflatorna skulle hjälpa... ;)

Mvh,
 /ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

ft

Jag vill gärna rädda andra från att stödja SE, som enligt min uppfattning är ett skitföretag. Köpte min första PFCS därifrån en gång för länge sedan när de var ett litet företag och den kom fram trasig. De tyckte efter mycket tjat från min sida att jag skulle skicka in den så skulle de "kolla på det". Lyckligtvis gick de i KK dagarna innan jag skickade in den istället för dagarna efter, och eftersom det var TM fick jag de reservdelar jag behövde skickade från Frankrike gratis...

KK var alltså ett behändigt sätt att slippa ifrån garantiåtaganden. Tyvärr verkar detta vara lite typiskt beteende för företaget. :/

Åh, behöver jag tillägga att jag ändå i desperation beställde därifrån en gång till några år senare när de magiskt fanns igen? Kommer ni ihåg det som var på nyheterna 96 eller 97, om en tioåring som hade beställt TV-spel och sedan fått MYCKET grov porr-reklam direktadresserad? De sa aldrig varifrån han hade beställt, men gissa vad som kom i min brevlåda ett par veckor efter att jag beställt från SE? Jupp, en liten fyrfärgsfolder där man kunde köpa allt från latexmuttor till våldsporr - och av någon underlig anledning var adressen i samma format som när jag fick från SE. Bevis är det inte, men indicierna är rätt tydliga tycker jag. Undrar hur mycket man får för att sälja sitt adressregister idag?

Mvh,
 /ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Jotte

Jag bifaller ft's motion på att inte stödja de där slapptaskarna på SE.
Har liknande erfarenheter sedan tidigare med dem (det där med porr reklamen känns igen bla)
För några månader sedan skulle jag ju beställa F4 av dem och de hade fortfarande en annons inne på ett fullversion inkl manual när jag ringde och kollade men gissa vad svaret var i telefon, just det "jag sitter och uppdaterar sidan just nu".
Därmed höjdes priset från 149:- till 279:- men killen lovade ändå att han skulle skicka den boxen "som han sett ute i butiken". Kom det något F4, näääääädå! De trodde tydligen att jag snällt skulle ha kvar min beställning men tji fick de X-(
Så summa sumarum

KÖP INTE AV SOFTWARE EXPRESS, NÅGONSIN.