News:

No significant change

Main Menu

Försening av Cougar-leverans

Started by Silverback, April 16, 2002, 10:57:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Silverback

känns inte bra att det ännu inte kommit positivt besked på att stickorna landat i butik....
när måste dom senast komma för att MAS-Express skall kunna hämta ?!
Silverback
Stockholm, Sweden
Abit KT7-RAID, TBird 1.4 GHz, 384 MB PC133 RAM, GF3 Ti200, IBM GXP 70, WinXP Pro
HOTAS COUGAR #1582 Moddad till ÃÅ"berCougar-standard.

Silverback

du menar i Sthlm ?! menar du att du distribuerar till oss övriga redan då ?! eller sker det fortfarande på kvällen som sagts tidigare ?!

/B
Silverback
Stockholm, Sweden
Abit KT7-RAID, TBird 1.4 GHz, 384 MB PC133 RAM, GF3 Ti200, IBM GXP 70, WinXP Pro
HOTAS COUGAR #1582 Moddad till ÃÅ"berCougar-standard.

Dewe

Quotekänns inte bra att det ännu inte kommit positivt besked på att stickorna landat i butik....

Software Express i Sthlm har fått in en bunt idag. Rimligtvis borde våra stickor ha hunnit fram till Jkp då. Tycker man...

/Johan

Weas

Tycker personligen att vi borde fått dem innan alla andra, men vi får se om de inte dyker upp i morgon :-(

Butiken skulle kolla upp var de tagit vägen.

Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Silverback

Skatteskrapan funkar jättebra för mig, hoppas att vi kan ses där, hoppas att det inte blir några ytterligare förseningar.
är ganska nyfiken på vilket serial "min" sticka har, hoppas också att vi slipper problemet med färgen på throtteln som rapporterats om på cougar worlds forum...

rock'n roll !

/Bartos
Silverback
Stockholm, Sweden
Abit KT7-RAID, TBird 1.4 GHz, 384 MB PC133 RAM, GF3 Ti200, IBM GXP 70, WinXP Pro
HOTAS COUGAR #1582 Moddad till ÃÅ"berCougar-standard.

Bax

Håll hårt om min Cougar Ctrl !
Jag jobbar förmiddag på fre. och åker ner till skåne direkt efter jobbet så jag hade varit tacksam om du kunde vårda den ömt till nästa vecka.
När du sen går ut i helgen så spela inte bort ditt hem och bohag på hazardspel !
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Bax

Du menar där du har ditt tjänstevapen.... en Kalashnikov-47
Hahaha
Bax
87th Stray Dogs VFW


Horizon

Ja för faen. En AK-47 måste det vara. Eller en RPG. Ctrl är en lurig typ. ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names