News:

No significant change

Main Menu

Försening av Cougar-leverans

Started by Silverback, April 16, 2002, 10:57:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Silverback

:-X

Fick en elak föraning och ringde till Svenska Dator, och visst, dom måste ju ha tre bankdagar på sig för att verifiera våra giroinbetalningar, det betyder att om cougarn kommer imorgon så går torsdag/fredag/måndag åt till att verifiera betalningen. när det är gjort kan stickorna hämtas, d.v.s tidigast måndag, leverans i STHLM av MAS express blir då tidigast tisdag nästa vecka, och inte till fredag som vi hoppats på.
Även om stickorna kommer idag så hinner betalningen inte gå igenom fort nog

Detta är ju naturligtvis inget som nån kommer att dö av, men det hade varit kul att få stickan till helgen.
Ett annat alternativ är att skicka den mot postförskott med Postens Företagspaket, då har du leverans dan efter till en kostnad av 250:-

Finns annat sätt att lösa betalningen så att tidigare schema hållas ?!

Bartos
Silverback
Stockholm, Sweden
Abit KT7-RAID, TBird 1.4 GHz, 384 MB PC133 RAM, GF3 Ti200, IBM GXP 70, WinXP Pro
HOTAS COUGAR #1582 Moddad till ÃÅ"berCougar-standard.

Silverback

bra ide, har inga problem med det upplägget.

Det syns ju inte VEM som har betalt förrän efter ett par dar, men man kan ju komma överens om en "udda" summa som är unik för varje köpare, då ser man vem som betalt.
Låt säga att jag betalar 3.251:-, CTRL betalar 3.252 etc...

Bartos
Silverback
Stockholm, Sweden
Abit KT7-RAID, TBird 1.4 GHz, 384 MB PC133 RAM, GF3 Ti200, IBM GXP 70, WinXP Pro
HOTAS COUGAR #1582 Moddad till ÃÅ"berCougar-standard.

loke

Låter perfekt tycker jag.

Mas får berätta kontonummer så kan jag betala in idag om det behövs.

Weas

Detta verkar nog vara snabbaste sättet.

Ni kan sätta in på mitt handelsbankskonto
6645 - 257 015 868

sätt gärna in 3250kr + ett antal öre som ni mailar mig och talar om så jag kan skilja er åt.

Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Snajper

#4
Är det inte bättre att du tilldelar dom där extraörena, så att inte två ger dig samma "bonus"?:-OO
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*

Weas

Nej, då kanske nån annan betalar åt dig bara för att vara svinig! VIll inte ge sån info officiellt;)

Om två väljer samma öre så bör jag se om nån av dom inte betalar i alla fall :)
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


SledgeHammer

Weas! Glöm inte att skicka vykort... ;-)
Mvh  - Stefan -


Weas

man kommer inte så långt på såna här småpotatis :p
Nordic Simulator Group
www.nosig.se