Avdelning för Operation Flashpoint?

Started by KeyCat, April 14, 2002, 19:36:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KeyCat

Ber på förhand om ursäkt om detta är fel avdelning att ställa denna fråga i...

Undrar hur man skall gå tillväga för att föreslå en ny avdelning här på NOSIG forumet? Vet inte exakt vem som är admin men tror det är MrJim?

Förutom F4 och LB2 är det en annan simulator som har mitt fulla intresse och det är Operation Flashpoint! Det är iofs ingen "riktig" flygsimulator även om det går att flyga både Hind, A-10 mfl. om man så vill.

Finns det möjlighet att starta en ny OFP avdelning här på NOSIG? Hur går det till? Genom röstning?

Hade varit skoj att få kontakt med fler OFP:are för att kanske samordna ett eller annat co-op lir via Internet.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Weas

Vi heter ju trots allt Nordic Simulator Group, så med andra ord så borde allt som kan klassas som simulator ha sin rätt till en egen avdelning! :D

OFP rockar fett (säger man så), skulle gärna kriga på marken oxå vid tilfälle. itter tyvärr bara på 5K, men ändå...

Snajper, upp med OFP! :-I
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


!r0n^D00M

Jag lirar OF....eller snarare min brorsa gör det pga att min dator inte orkar med det! :D

KeyCat

#3
Hej ???

Jag är uppenbarligen lite för gammal för att tolka ditt nick :-) men säg till din bror att joina framtida OFP lir...

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<