News:

No significant change

Main Menu

Hjälp tack

Started by Ickx, February 25, 2004, 08:51:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ickx

Efter en del letande på nätet efter tipps, hjälp och stöd har jag beslutat att ta mod till mig och fråga om råd.

Det gäller uppdraget Killdozer i originalkampanjen. Med fyra Abrams ska man först befria Levie och förstöra HQ (mer likt en parkering) strax söderöver. Del B består i att anfalla en befästning mellan Levie och Durras.

Den första delen går bra, den andra går inte alls. Jag blir skjuten sönder och samman så fort jag visar mig, det käns som om det kryllar av T72:och och 80:or vilka plockar mig ganska snabbt. De få gånger jag inte mosats så fort jag når över krönet jag blivit sprängd i bitar av RPG:er.

Jag är tacksam för förslag och hjälp. Under tre-fyra dagar har jag försökt otaliga gånger med samma resultat, förödelse. Det värsta av allt är att i den walkthrough (tycks vara samma på alla ställen) jag hittade står det bara att det är ett enkelt uppdrag. Det är fan inte enkelt! Vad som gör det ännu värre är att datorn kraschar lite nu och då, för mycket pansar. Bah, man blir så sur.