Falcon 4 köpes...

Started by S_Z, February 20, 2004, 21:00:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

F16_Filur

Tja.. om inte spelet går att köpa längre eller är rimligt åtkomligt. Skickade själv en CD till en kille i england. Hjälpte även en dansk som saknade vissa filer. Installationen hade pajat på nåt sätt och hans cd också. Erbjöd honom en cd, men nej - han ville bara ha de saknade filerna över msn. Jadå, han var såklart scout om någon undrar. :-OO Masochism in absurdum.

Antar att du var ironisk:D.

Men utåt sett ska man såklart hålla öppna forum fria från uppmaningar till "piratkopiering". Beror ju också lite på hur man definierar det begreppet.

Rivvern_

Om någon av er har tröttnat på Falcon 4.0 och är villig att sälja är jag villig att köpa..
Kravet är att alla manualerna ska va med...


Mikke_EAF331

Jag kan nog skiljas från mitt ex, var år sedan jag hade det installerat senast. Tror jag har kvar allt. Kan kolla när jag kommer hem (om jag kommer ihåg det).

Ingen som är intresserad av Overlord också? :D
Mikke_EAF331, C.O. EAF

Rivvern_

Det låter bra..
Men vad vill du ha för det?

Jotte

Jag tror nog Mikke skulle nöja sig med en kram som betalning..... :D

Mikke_EAF331

En kram från rätt person skulle kunna funka ("rätt person" exkluderar med nästan 100% säkerhet alla på NOSIG, jag könsdiskriminerar :p).

Har kollat upp det, jag tror jag har allt komplett, vissa saker har nån extra vikning, men så vitt jag kan bedöma är det komplett och i bra skick.

Pris, ja, vad bjuder du?
Mikke_EAF331, C.O. EAF

Rivvern_

#14
Ja Mikke...
jag får nog vänta med det ett litet tag..
Jag har lite mycket att betala nu. En ny DVD (Dum som man är så går man och köper Halflife 2 och har inte någon DVD) 2st självrisker bl.a

Så om du inte nöjer dig med en hundring så får vi ta det lite längre fram! ;)

ft

*viftar med intresseflaggen... som väl även fungerar som rött skynke* ;)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus