Falcon 4 köpes...

Started by S_Z, February 20, 2004, 21:00:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

S_Z

Någon som har ett Falcon 4 ex liggandes och samlar damm? Hade tänkt vänta på Falcon 4 Gold men det känns som det kan ta evigheter innan det blir klart så jag försöker få tag på ââ,¬Âvanligaââ,¬Â Falcon 4 så länge.
Det var ingen lätt uppgift direkt, budgetvarianten säljs inte längre i butiker och de flesta exemplar som säljs på ebay är ââ,¬ÂUK onlyââ,¬Â (vill inte köpa ifrån USA):-(

Weas

Var bor du? Det kanske finns nån i närheten som kan hjälpa dig?
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


BloM

om de står uk only menar dem att de bara finns i Uited kingdom eller att man måste bo där? eftersom du sa att du itne vill köpa från USA?

S_Z

Det betyder att de bara skickar inom UK. Jag gav upp försöken att köpa det via ebay, fick tag på det på ett annat sätt om du förstår vad jag menar. Skulle fortfarande väldigt gärna vilja ha boxen med tjocka manualer men tänker inte köpa det från utlandet. Hoppas på att hitta det i begagnat hyllan i en spelbutik nån gång men chanserna för det känns ytterst småââ,¬Â¦    

Obizzz

När jag köpte det 1999 så var det ju redan på väg ut ur hyllorna, så ja tyvärr blir det nog svårt att hitta i Sverige.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

BloM

Om någon vet vart man kan få tag i det så hör av er är ni snälla :P

RAY

Det blir nog så att du tyvär får nöja dig med en bränd kopia, hitta boxen med manual o sånt tror jag inte går?  kanske beggat nånstans.

om du vill ha en kopia så pm mig din adress så skickar jag en till dig

Swebeast

QuoteOriginally posted by RAY


            Det blir nog så att du tyvär får nöja dig med en bränd kopia, hitta boxen med manual o sånt tror jag inte går?  kanske beggat nånstans.

om du vill ha en kopia så pm mig din adress så skickar jag en till dig

Usch då sådant sysslar väl ändå inte NOSIG-teamet med :-/

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC