News:

No significant change

Main Menu

Satan, vilken usel produkt

Started by BEQ, February 17, 2004, 22:41:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mupp


BEQ

Nu har jag äntligen fått in den nya z-potentiometern och microsticken och de fungerar utmärkt. Dessutom har jag fått potentiometrarna i styrspaken rengjorda, men det hjälpte inte så mycket, så jag har bett TM/Guillemot om nya. Jag lämnade hela klabbet till simulatoringenjörerna och de hjälpte mer än gärna till. Hyvens grabbar och jag tror att de tyckte att det var lite intressant också.

/BEQ

F16_Filur

Hade själv otur med spaken som plötsligt blev helt störd i X-axeln, och det utan någon flashning. Fick hela alltet utbytt på garantin mot ett nytt och det står här oanvänt och oflashat än så länge. Det är svårt att fullt ut rekommendera någon att köpa den. Trist att gasreglaget är så halvdant.

Lama1

Funderar starkt på att hoppa på en FSS från Real Simulator men vill då gärna bli av med mitt U2 länkage med Hall sensorer. 2000:- pok, finns det något intresse?

Mikke_EAF331

Arghhh, sugen, men 2000 känns fortfarande som mycket. Ska fundera på saken...
Mikke_EAF331, C.O. EAF

Mikke_EAF331

Har funderat på saken, ja, jag är intresserad! :D
Mikke_EAF331, C.O. EAF

Obizzz

tillbaks från sjukhuset nu och när jag kom hem väntade en lapp från RS, paketet är uthämtat och klart en fin liten låda med serienr: 00001 :D

Installationen var busenkel, den jobbigaste delen var att plocka ur det gamla.

Första testerna är mycket positiva det känns väldigt naturligt att flyga med den både jet och prop men jag orkar inte flyga så mycket just nu (se ovan angående sjukhus)..

Ska skriva ihop något längre åt er med bilder och slänga upp på nosigsidan och även försöka få upp lite annat material jag fått av jotte och bax.

Jag planerar komma på Halmstadslanet så de som är intresserade får ju gärna testa den där.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

BEQ

Välkommen ut, eller hur man nu ska uttrycka det! ;)

/BEQ