News:

No significant change

Main Menu

1.04

Started by Wasp_EAF331, April 13, 2002, 07:11:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wasp_EAF331

har ni tagit hem hela paketet eller bara FM delen?

Mas

S!

Jag har hämtat hem den stora patchen på ca 58 Mb och installerat den utan problem än så länge.

Testade lite igår på HL och funkade bra där också.

Mas EAF_T

[KFD]Killahead

Tog oxå hem hela. Jag fick helt klart bättre fps. Inga stutter när folk respawnar, absolut inte som förut iaf. Men jag har fortfarande pauser ibland...

O fan vad snabbt skotten (30mm) tar slut i Bf-109an.....
"We come together like hell and damnation"
KFD homepage: http://kfd.crash.to

RAY

Jag har oxå testa den men vet inte riktigt vad jag tycker ännu.. måste testa lite mer...
Det som e lite konstigt men planet il-2 e att den känns väldigt seg..  gÃ¥r inte o stiga eller fÃ¥ fart med den men när man trycker igÃ¥ng autopiloten dÃ¥ hoppar den upp! ?? :-/

SKULLS_Ven

Tjenis.
Jag har kabel så jag drog ner alla tre, installerade full-versionen, fick superdroppet på fps.
SÃ… jag installerade om IL-2 la in endast grundpatchen eftersom jag tidigare inte upplevde stutter.
Sedan gick jag in och skruvade lite på inställningarna och sedan var allt finemang med + på fps.

Idag läste jag på officiella forumet att patchen nollställer alla inställningar i setup:en. Aha, det var anledningen till mitt fps-fall.
Tror att större delen av allt gnäll på den nya patchen grundar sig i att folk inte märker att patchen nollställer alla inställningar.

Jag flyger LA5 (ja, ja, jag vet) och den är lite kastrerad på zoom climb framför allt. Annars ingen stor skillnad.

Men framför allt så har du effekten att du kan sätta avståndet på ikonerna samt ta bort dem från kartan. Så j-kla smutt.
Ven