HIND? Var? ;)

Started by Mr Jim, April 12, 2002, 15:22:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr Jim

Jag hade detta spel förut men en elak krasch förstörde allt för mig. Nån som vet om man kan få tag på det fortfarande?
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

BEQ

Det vet jag inte. Vilket spel menar du? :)

/BEQ

Mr Jim

\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

ft

Jorå, det brukar ligga i fyndlådorna på spelaffärerna. Det finns i någon bundle med Apache. Det är läckert, riktigt läckert. Gillade inte hur det fungerade när man väl kom in i närstrid, det var inte så intuitivt då, men vad gäller ren helikopterflygning är det nog fortfarande oslagbart! LB är också bra, men hur trevligt DASE-systemet är så tar det bort en hel del av flygkänslan.

Mvh,
 /fr

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Mr Jim

Jag gillade iofs att man faktiskt ibland fick uppdrag att frakta trupp. Och uppdragen i Afganisthan. Många heli sims missar vitsen med infanteri och MANPADS.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

RAY

Jag har den men lirar den inte (gjorde på den tiden när den var het). Har för mig det gick o köra ihop den med LB1 om man hadde den där mission pack eller vad det nu var?

Så kan skicka hind till dig om du mailar mig din adress!

Andreas

Vet inte... Det släpptes iaf aldrig något mission pack till Apache Longbow (samma utvecklare som till Hind). Däremot så kom det en expansion till LB1 som heter Flashpoint Korea (utv. JaneÃ,´s/EA).
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

SledgeHammer

#7
Kika under PC-Spel->Flygsimulatorer

http://www.cbi.nu/index2.cgi
Mvh  - Stefan -