News:

No significant change

Main Menu

Nu har petter vidgat vyerna

Started by Weas, April 12, 2002, 07:24:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Weas

Bara för att se bättre ut! :D

Slipper sitta med näsan mot skärmen o kisa för att hitta banditerna, really najs!:-I
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


ft

Hmm, är det larmat hemma hos er? ;)

Mvh,
 /ft, 15" och inte nöjd med det

(Hur sjutton lät DET egentligen?! :D)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Silverback

Det sura med en stor monitor, om man nu kan prata om sånt i sammanhanget, är att man nästan MÅSTE köra med FSAA, jaggisarna blir så VÄLDIGT tydliga, till och med 10x78-upplösning.
Men visst är det härligt ?! IL-2 är en höjdare :-)
Silverback
Stockholm, Sweden
Abit KT7-RAID, TBird 1.4 GHz, 384 MB PC133 RAM, GF3 Ti200, IBM GXP 70, WinXP Pro
HOTAS COUGAR #1582 Moddad till ÃÅ"berCougar-standard.

Snajper

Jag flyttade den här tråden till en mer passande kategori.
Hoppas ingen tar illa upp! :D
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*

RAY

men det e ju rätt bra o kunna ha skärmen en bit bort o få plats men lite prylar framför sig när det e flygdags..  

jag har en 19" nu o får möblera om lite varje gång man ska flyga!    

så nästa inköp blir nog en större skärm!  

Horizon

Petter tipsade om att jag kunde bygga om mitt skrivbord (Petter är möbelingenjör :p ) så att det passar med en större monitor än den 17" jag har nu.

Sitter nu på datorbutiken.com och dreglar över lämpligt köp... :)

Någon som har ett bra tips? Det skall vara antingen 19" eller 21" och det måste vara flat screen (inte TFT alltså).

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

RAY

Käre ctrl, sony skärmar e bland dom bästa helt klart!  

sitter själv med en så kallad dell

trinitron rör o grejer, perfekt färg o flimmer fri bild!   ok det hänger ju lite på det så kallade skicka ut signaler kortet till skärmen oxå!  

utan dell stannar sverige o utan bussar i stan blir det mindre buller!  ehh ?  :-OO

Horizon

Ahh... Ray, vår lille forum-filosof... :p

ctrl:>> Jag har just nu en Iiyama VisionMaster Pro 411 (17" flatscreen) och den är jättebra. Enda lilla som kan irritera är att den har en förmåga att glömma vilken storlek jag har på skärmen (bredd/höjd alltså) mellan omstarterna. Men det handlar inte om så många millimeter som kan variera, så jag tar den smällen. Brukar inte gnälla så mycket och dessutom tror jag att det kan var mitt Asus GF2 som spökar tillsammans med mitt Abit KT7A moderkort. ;)

Funderar på en Samsung monitor. Kan det vara någe tro?

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names