News:

No significant change

Main Menu

Cougar till Stockholm.

Started by Snajper, April 11, 2002, 22:32:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Snajper

Hallå alla Cougarsugna Stockholmare...

Ska vi försöka fixa ett gemensamt transportsätt för våra kära stickor till huvudstan? Jag har läst att endel funderar på olika varianter...
Ska vi samla diskutionen här?
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*

Bax

#1
Låter utmärkt Ctrl !
Jag menar om Mas kan få dom till Estockholmo och nån vi litar på (typ du) möter upp !
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Silverback

det funkar för mig, kan iofs enklast hämta lådan på förmniddag/em men det löser sig.
Silverback
Stockholm, Sweden
Abit KT7-RAID, TBird 1.4 GHz, 384 MB PC133 RAM, GF3 Ti200, IBM GXP 70, WinXP Pro
HOTAS COUGAR #1582 Moddad till ÃÅ"berCougar-standard.

Mas

S!
Hej grabbar nu är det nära eller hur ? :)

Om jag får tycka lite också så är nog CTRL's förslag nr: 1 bäst för mig och det är väl lugnare med att betala förskott till butiken och så slipper jag en massa strul med pengar kanske.

Är det någon av er som vet ungefär hur stort paketet är ?

Och jag ska försöka göra klart med namn i Stockholm där CTRL kan hämta paketen, Tills imorgon så ni får ett besked av mig till helgen.

Jag ska bara göra mig själv 100 % nöjd och säker så allt funkar när det kommer upp till er nästa vecka.

Låter det ok för er ?

Mas EAF_T

Bax

Jag tycker vi försöker muta Weas att vara vår "Al Bakaraat"
Dvs Weas skickar (via privatmail förståss) ett konto och clearinnr. till sig där vi kan maila stålarna.
Därefter går Weas handgripligen runt och taffsar och klämmer på alla lådor innan han överlämnar sedelbunten.
Sen kommer Mas in i bilden med en enorm lastbil och stora överarmar.
En detalj !
Här skall göras avdrag - dvs kvitto behövs !
Weas behöver således namn (jag antar att weas redan har allas namn). Om Weas känner att han orkar ta tag i detta så kan han ju förbereda butiken med en namn lista så dom redan skrivit ut kvitton till var och en.
Det hänger mest på dig Weas om du orkar!
vad sägs?
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Weas

Jag läste att du har pg nr Mas. Hur kan du gå förbi mig? :)  Jag är bara tacksam att du erbjuder dessa leveranser. Jag talade med Arne igår, men han visste inget, mikael var ute då, men har du kontaktat honom och gjort upp bästa betalningssätt så är det kanon!


Jag skulle föredra om alla satte in betalningen  till butiken via Postigro och anger namn.

Butiken kommer ha en namnlista och kan då bocka av när betalningen är gjord.

Vill man ha specifierat kvitta ber vi butiken skriva ut ett sånt och lägga med i Cougar kartongen.

På så sätt kan du verifiera själv att du sätter in pengarna, och butiken kan se att ingen annan försöker ta ut din cougar.

Som sagt, jag föredrar att slippa handskas med andras pengar, men tack för förtroendet :-)

Vill någon tala med butiken är det nr: 036 - 34 40 30 , fråga efter Mikael.
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


loke

Eftersom jag vill betala via en faktura så kanske jag skall höra av mig till butiken direkt? Vad har de för telefonnummer?

Mas

S!
Här kommer uppgifter till er i Stockholm och ev till Mikke331.

Obs. inga förskottsbetalningar innan ni har mottagit klartecken från mig eller Weas om att grejerna har kommit till Jönköping.

När våra saker har kommit ( Förhoppningsvis på Tisdag eller senast Onsdag ) Och ni fått det beskedet måste ni snabba på med inbetalningarna så vi hinner hämta och emballera till Torsdag kväll.


Svenska Dator AB
Ö. Storgatan 84
553 21 Jönköping
Tel 036-34 40 30

Postgiro: 131 75 05-4

Bankgiro: 380-74 43

Bankkonto: 5146 - 101 51 89   SEB Banken

Alla berörda har eller kommer att få ett privat mail från Weas med ytterligare info.

Mas EAF_T