Author Topic: STRIKEFIGHTERS SKETABILLIGT!  (Read 7128 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Obizzz

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2971
    • MSN Messenger - martin@martinoberg.se
    • View Profile
    • www.martinoberg.se
    • Email
Replying to Topic 'STRIKEFIGHTERS SKETABILLIGT!'
« Reply #8 on: January 26, 2004, 18:57:36 »
tänkte bara lägga till att han mailade dem angående priset och fick mellanskillnaden tillbaks. Stort plus till Webhallen.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Öberg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Horizon

  • Global Moderator
  • Communist Plan Poster
  • *****
  • Posts: 9109
    • View Profile
Replying to Topic 'STRIKEFIGHTERS SKETABILLIGT!'
« Reply #9 on: January 26, 2004, 19:06:27 »
Sluta posta och ge mig era personnummer, Martin! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Clark

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 562
    • ICQ Messenger - 111928177
    • View Profile
    • Home of Clark
    • Email
Replying to Topic 'STRIKEFIGHTERS SKETABILLIGT!'
« Reply #10 on: February 09, 2004, 20:03:57 »
VARNING! Den version som säljs är den så kallade Wal Mart-versionen och är inte kompatibel med någon av patcharna. Den är en beta-version som aldrig borde släppts.

Jag fick reda på detta genom samtal med Griffin och den version han har. Bara så ni vet...

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

Obizzz

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2971
    • MSN Messenger - martin@martinoberg.se
    • View Profile
    • www.martinoberg.se
    • Email
Replying to Topic 'STRIKEFIGHTERS SKETABILLIGT!'
« Reply #11 on: February 09, 2004, 20:50:10 »
Den som såldes för 299 var dock riktig och gick att patcha.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Öberg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

griffin

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2776
    • ICQ Messenger - 8955231
    • MSN Messenger - moriarty_@hotmail.com
    • View Profile
    • Zon3.se
    • Email
Replying to Topic 'STRIKEFIGHTERS SKETABILLIGT!'
« Reply #12 on: February 09, 2004, 21:26:57 »
Mkay. Bummer. Grisen i säcken mao. :/
snappahead

griffin

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2776
    • ICQ Messenger - 8955231
    • MSN Messenger - moriarty_@hotmail.com
    • View Profile
    • Zon3.se
    • Email
Replying to Topic 'STRIKEFIGHTERS SKETABILLIGT!'
« Reply #13 on: February 11, 2004, 09:44:53 »
Har varit i kontakt med Webhallen. Jag förklarade situationen och utan att tveka erbjöd de mig att returnera mitt ex. Nu tänker jag inte bråka om 89:-, bara returportot kostar väl halva den summan men det måste erkännas att är det nåt Webhallen är så är det samarbetsvilliga och tillmötesgående.

De skulle göra lite efterforskningar hos sin leverantör för att försöka reda upp det hela. Under tiden väntar jag svar från Strategy First som förlägger spelet, tydligen hade de nåt program för ersättning av denna sk WallMart versionen så att man fick den riktiga istället. Men eftersom det var ett tag sen spelet släpptes vet man ju aldrig hur det är nu.

Jag uppdaterar er om läget om nåt händer. Så här skrevs det då från utvecklarnas sida om problemet:

Quote
Hi Folks,    

 Strike Fighters: Project 1 is still in beta testing. We still have beta testers putting in good comments and suggestions on our bug tracking system, and we believe we still have anywhere from 2 weeks to 2 months left to go on this project, depending on how fast we can fix bugs and how many of these suggestions we decide to implement.      But unfortunately, we do not have much control over the release date, and we cannot prevent our publisher from putting it in the box and getting it out early. And as I understand it, we do have a version released now, based on late-June beta build, that were sent out to select retail chains. We were assured that the number of this run is very small, and that there will be a full CD-exchange program made available to anyone who bought this version.    

We apologize for any confusion and inconvenience this might have caused. All of us at Third Wire were extremely saddened to have to see it go out this way, as we certainly didn?t want it to happen this way. None of us wanted to see our 2 years of hard work thrown away like this.    

If you have purchased this version, we encourage you to contact customer support at Strategy First at     [support@strategyfirst.com]     to ask about the exchange program.    
For further inquiry and comments about this release, please contact Christina Ginger, Director of Communications at Strategy First, at     [cginger@strategyfirst.com]    

Once again, we sincerely apologize for having this released on such an early state. We?d like to assure everyone that we?re still very focused on our beta testing, and working very hard to ensure that our main release is as clean as possible.    

Thank you for your continued support and understanding,     TK


Detta är klippt från forumet på http://skunkworks.free.fr/ och daterat juli 2002 så det var ju ett tag sen.

mvh Griffin
snappahead

Phlerp

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1417
    • ICQ Messenger - 2462430
    • View Profile
    • SUL37
    • Email
Replying to Topic 'STRIKEFIGHTERS SKETABILLIGT!'
« Reply #14 on: February 11, 2004, 16:29:44 »
Om det skulle strula sig så går det ju att fixa på annat sätt. "Nudge, nudge, know what I mean, know what I mean..." :D
Du har ju trots allt redan betalt för det.

griffin

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2776
    • ICQ Messenger - 8955231
    • MSN Messenger - moriarty_@hotmail.com
    • View Profile
    • Zon3.se
    • Email
Replying to Topic 'STRIKEFIGHTERS SKETABILLIGT!'
« Reply #15 on: February 11, 2004, 17:08:12 »
Jepp, det skulle jag med gott samvete ta emot om de inte samarbetar. Tackar som frågar :D

Som sagt, har ju pyntat för det. Men det är alltid värt ett par mail för att få en orginalskiva. :p
snappahead