"Jas-plan nära att störta", eh?

Started by AndersO, January 19, 2004, 10:23:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AndersO

ââ,¬Å"I will make weapons from your booones!!ââ,¬Â

Phlerp


Obizzz

hade de skrivet det i juli då tillbudet skedde kanske det hade varit något att komma med :)

jaja det var skönt att det höll sig i luften iaf jas projektet har fått stå ut med tillräckligt mycket skit nu.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

AndersO

Oups.. Ska man klicka bort "..parse urls" eller nåt?..

Jovisst, hur många ggr var de missöden med 35:an och 37:an.. Jämfört så under samma tidsperiod ligger det här projektet bra till..
ââ,¬Å"I will make weapons from your booones!!ââ,¬Â

griffin

Jag tror inte på en tiondel av vad jag läser i Pladderbladet och Sexpressen. Men det är alltid underhållande... :D

Tappat förtroendet? Har ni det, BEQ?
snappahead

ft

Locket låg på ganska fint på den där händelsen, tills det var utrett. Skulle kunna vara därför de inte skrev... ;)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Obizzz

Ja det var ju det jag menade, hade de lyckats avslöja det innan hade de ju varit lite duktiga iaf :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Mr Jim

Tror det är ganska så seriösa uppgifter det där, eko redaktion brukar inte bara klämma ur sig massa skit.

Måste vara svårt för en pilot som utbildas att styra ett plan även i svåra situationer utan att "tänka" att helt sonika släppa styrspaken och låta planet återfå stabiliteten. Antar att BEQ kan ge klarhet.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=224301&previousRenderType=6
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com