News:

No significant change

Main Menu

Leverans(Hämtning av Cougar.

Started by Weas, April 11, 2002, 22:03:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Silverback

#8
Disregard - min sticka hämtas ju vid butik av ombud för MAS-Express.
Silverback
Stockholm, Sweden
Abit KT7-RAID, TBird 1.4 GHz, 384 MB PC133 RAM, GF3 Ti200, IBM GXP 70, WinXP Pro
HOTAS COUGAR #1582 Moddad till ÃÅ"berCougar-standard.

Horizon

QuoteOriginally posted by Phlerp


            Jag står som reserv, men det är lite mörkt eftersom ingen av er verkar vilja ångra sig. Om nu någon faktist inte skulle vilja ha sin jojje, så bor jag i Göteborg och undrar om det inte var så att någon från Göteborg skulle hämta sin och isåfall kunde ta med min. Jag har för mig att jag läste det någonstans här på forumet.


Phlerp:>> Jag bor i Uddevalla och hämtar min Cougar tillsammans med Patrik "Fancy". Jag tänker ta hem min sticka och känna på den i någon vecka innan jag slutligen bestämmer mig för om jag skall behålla den eller inte. Vill jag inte ha den säljer jag den gärna till dig "obetydligt begagnad". Om jag vill behålla den... synd... ;)

Jag finns i forumet om du vill något. Skicka ett privat mess om du vill ha kontakt med mig.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Dewe

#10
QuoteOriginally posted by Weas
alla som INTE skall hämta sin jojje, vänligen posta namn, adress och telefonnummer här.

Well, here goes:

Johan Dewe
Adlerbethsgatan 17
112 55 Stockholm
0733-172944

Med andra ord står jag över MAS Express, pga att det jag får det knepigt att hinna hämta i Stockholm...

/Johan


Calle

QuoteOriginally posted by Weas


            Jag har talat med Butiken och alla som INTE skall hämta sin jojje, vänligen posta namn, adress och telefonnummer här.


André Caldenius
Östra Storgatan 36
266 32 Munka-Ljugby
0431 431422

Viggo3

#12
Originally posted by Weas:
"alla som INTE skall hämta sin jojje, vänligen posta namn, adress och telefonnummer här."

Jag ska inte hämta min jojje.
Jag hade småplaner på att ta en biltur och hämta den i Jkpg, men det får bli postpaket i stället.
Jag slår butiken en signal på måndag och ber dem skicka den mot postförskott.

Ett stort tack till Weas och alla de som varit snälla och hjälpt till med samköpet!!!

/Viggo3


Yak

Tjena

Jag har precis snackat med butiken och dom skickar min mot postförskott.

Tack till Weas ochh alla andra som har jobbat med att fixa det här.

/h
Christian "Yak" Andersson

loke

Elias Mårtenson
Fatburs Kvarngata 14
118 64 Stockholm
Tel: 070-2459115
Email: elias-m@algonet.se

Mikke_EAF331

Mikael Häggström
Bärnstensvägen 28
90741 Umeå

090-7866723

Jag ringer nog till butiken imorrn.
Mikke_EAF331, C.O. EAF