News:

No significant change

Main Menu

Leverans(Hämtning av Cougar.

Started by Weas, April 11, 2002, 22:03:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Weas

Jag har talat med Butiken och alla som INTE skall hämta sin jojje, vänligen posta namn, adress och telefonnummer här.

Du kan sedan välja mellan att betala i förskott eller betala mot postförskott (dyrare)

Alla ni som skall hämta, är inga problem. Jag kommer lämna en namn lista på er som beställt och så kan ni bara traska dit och pröjsa eran sticka.

Ingen behöver ytterligare bekräfta sin beställning, våra cougars är redan avsatta för oss och sliclas på måndag, vilket innebär att vi kan vänta hem dem runt tis-ons samma vecka :D
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Bax

Menar du att butiken ombesörjer frakt eller MAS?
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Weas

Butiken ombesörjer frakt, men då kostar det.
Ã,¨
MAS är hygglig nog att skicka dom med en bil som ändå går till stockholm, gratis :)
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Mas

S!
Här kommer uppgifter till er i Stockholm och ev till Mikke331.

Obs. inga förskottsbetalningar innan ni har mottagit klartecken från mig eller Weas om att grejerna har kommit till Jönköping.

När våra saker har kommit ( Förhoppningsvis på Tisdag eller senast Onsdag ) Och ni fått det beskedet måste ni snabba på med inbetalningarna så vi hinner hämta och emballera till Torsdag kväll.


Svenska Dator AB
Ö. Storgatan 84
553 21 Jönköping
Tel 036-34 40 30

Postgiro: 131 75 05-4

Bankgiro: 380-74 43

Bankkonto: 5146 - 101 51 89   SEB Banken

Alla berörda har eller kommer att få ett privat mail från Weas med ytterligare info.

Mas EAF_T

Spider EAF331

Tjena!

Fick ett mail från Petter och Angelica... det verkar som du fixade det Weas... STORT TACK !!!

spider

Phlerp

Jag står som reserv, men det är lite mörkt eftersom ingen av er verkar vilja ångra sig. Om nu någon faktist inte skulle vilja ha sin jojje, så bor jag i Göteborg och undrar om det inte var så att någon från Göteborg skulle hämta sin och isåfall kunde ta med min. Jag har för mig att jag läste det någonstans här på forumet.

Weas

mailet gick ut till alla, även reserverna, det betyder tyvärr ingenting. :-/
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Spider EAF331

Jag var glad en liten stund i alla fall :-/

spider