Hur fungerar patchen för er?

Started by Obizzz, January 13, 2004, 19:52:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Obizzz

Ja, precis vad jag frågade i topic...

Jag är väldigt nöjd med den första patchen och tycker den fixade de mest kritiska sakerna så som radarn (i viss utsträckning) och padlockbuggen.

Nu är lock on fullt flygbart för min del och kommer att flygas relativt mycket och fler patcher är ju utlovade så det blir bara bättre.

Ska sätta mig in i mission editorn också så jag kan skapa lite mer djupgående och realistiska uppdrag än de man får till.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Fozz

Ganska nöjd. Har dock inte flygit SÅ mycket, men det har känts ganska spelbart för min del. TrackIR funkar helt OK.
Alla generaliserar...


griffin

#2
Tänkte just fråga om nån visste när patchen kommer... :D

edit: btw, hur funkar patchen med fulversionen av lomac? (Ja, jag skall köpa så fort jag får pengar! ;) )
snappahead

Obizzz

#3
den fulversion jag hade ville gärna ha cdn i då jag hade installerat patchen. Men det kanske finns nåt kräck som fixar det också vad vet jag.

edit: jag installerade den köpta version jag hade liggandes då patchen släpptes om det inte framgick.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

KeyCat

Första patchen var ett stort steg i rätt riktning även om det finns en hel del grejor kvar för UBI/ED att fixa/förbättra.

Nu funkar åtminstone padlocken lite bättre och är fullt användbar och de som köpt TrackIR kan använda dem som det är tänkt....

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<