News:

No significant change

Main Menu

Pedaler

Started by loke, April 11, 2002, 19:53:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

loke

Jag läste just på Cougar world att CH pro inte stödjer de extra axlarna i gameport-versionen utan bara USB. Problemet är att man måste köra gameport tillsammans med Cougar.

ft

Skulle syna det. CH Pro Pedals fanns långt innan USB var påtänkt. De *gick* att få att fungera i en del spel om man dängde in en extra gameport. :)

Mvh,
 /ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

ft

Aha, däremot står det att "inga tre-axlars pedaler som stöds finns idag". Nå, det är en skitsak, garanterat. De har förmodligen bara kastat om några pinnar för att kunna göra sina egna pedaler och ha 100% av marknaden. Hur många sätt kan man koppla in tre pottar på? :)

Mvh,
 /ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Mr Jim

Vilka elakingar ;(
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

loke

Jag är inte så säker på det. De har gjort allting annat efter standard och så flexibelt som möjligt. Skulle inte tro att de har gjort några konstigheter med porten.

Dessutom så känner jag mig rätt trygg i mitt val av simped. Läste att Foxy har både simped och CH pro, gissa vilka som ligger i skåpet och vilka han använder?