News:

No significant change

Main Menu

SA10

Started by TrakDah, January 06, 2004, 21:56:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TrakDah

För er som lekt med SA10 och tycekr den e svårmött!

Det är som e "svårmött". En minimal utplacering av SA10 ser enligt sovjetisk taktik ut som följer:




Detta är en Flanker-fil gjord av Matt Wagner från den tid då han fortfarande jobbade som underrättelseofficier för vilka-det-nu-var. (exakt vad han gjorde vet jag inte men hans område var "motståndarnas hot mot våra flyg")

/TD

Horizon

SA-10 verkar vara en tuffing efter vad jag har läst mig till. Stod bland annat lite om den i Frugals forum (tråden som Andreas länkade till under Falcon > Utbildning). Tror det var en ECMO som flyger Prowler som skrev lite om den.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mr Jim

TrakDah>Du har inte fler sådana bilder typ? sitter och plinkar lite med uppdrag till Lo-Mac.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

TrakDah

kolla missions i den Flanker du tankade från mig
där finns lite bra uppdrag, främst i Hmasp-mappen. Tyvärr har de alla password som jag glömt, så dolda enheter ser du bara om du vet vart du ska leta och zoomar in ordentligt :(

/TD

Mr Jim

\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com