Studiebesök hos BEQ - anmäl er här

Started by Horizon, December 31, 2003, 17:12:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

#16
Uppdaterar listan med anmälda och icke anmälda:

ANMÄLDA:

griffin
weas
andreas
baloo
phlerp
fluff
lupson
trakdah
horizon (+ två bekanta)
snajper
sledgehammer
jotte
ctrl
jstar
obizzz
ft

Personer som tidigare anmält intresse, men inte kontaktat mig (eller skrivit i den här tråden) är:

dredd
mr jim
erik
swebeast
assassin
bax
hotshot

Ni som är på den undre listan och vill åka med, kontakta mig eller skriv i anmälningstråden! Annars blir det en rejäl bröstvärmare!
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

BEQ

Det känns nog som om Ghost inte behöver anmäla sig för att gå till jobbet på studiebesök.  ;)


/BEQ

Horizon

#18
QuoteOriginally posted by BEQ


            Det känns nog som om Ghost inte behöver anmäla sig för att gå till jobbet på studiebesök.  ;)


/BEQ


Ghost är avförd från listan. BEQ kontakta mig på ICQ, eller ring på 031-256679.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Phlerp

QuoteOriginally posted by BEQ
            Det känns nog som om Ghost inte behöver anmäla sig för att gå till jobbet på studiebesök.  ;)
/BEQ
Nja... Någon ordning får det ändå vara. Jag tycker nog att ni skulle anmäla er här varje gång ni ska till jobbet. Och det gäller dig också Horizon :D :D

Horizon

QuoteOriginally posted by Phlerp


           
QuoteOriginally posted by BEQ
            Det känns nog som om Ghost inte behöver anmäla sig för att gå till jobbet på studiebesök.  ;)
/BEQ
Nja... Någon ordning får det ändå vara. Jag tycker nog att ni skulle anmäla er här varje gång ni ska till jobbet. Och det gäller dig också Horizon :D :D


Men... jag är ju anmäld. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

JStar

Fråga: Gör det något om jag berättar om detta studiebesök på SoldF-forumet?
http://www.soldf.com (hemsidan)
http://www.shellkonto.nu/bluenine/soldf (forumet)

/J

BEQ

Ja. Jag ser helst att du inte gör det. Jag vill att de som kommer på besöket är folk som har ett stort intresse för flygsimulator och flygning/flygplan och folk som jag har "lite" koll på själv vilka det är. SoldF når ut till en alltför stor målgrupp och jag är inte alltid så imponerad av det man brukar kunna läsa där. Det är ju ett ganska stort centrum för ryktesspridning. Jag har bekanta och kursare som åker ner till Liberia snart och de var inte helt nöjda med de rykten som dragits igång där innan den verkliga informationen gått ut. Mycket av det som besöket förhoppningsvis kommer att innehålla är sånt som jag inte skulle vilja ha på nätet även om det inte är hemligt.

Det var bra att du frågade! :)


/BEQ

Horizon

#23
Uppdaterar listan med anmälda och icke anmälda:

ANMÄLDA:

griffin
weas
andreas
baloo
phlerp
fluff
lupson
trakdah
horizon (+ två bekanta)
snajper
sledgehammer
jotte
ctrl
jstar
obizzz
ft
dredd

Personer som tidigare anmält intresse, men inte kontaktat mig (eller skrivit i den här tråden) är:

erik
swebeast
assassin
bax
hotshot

Ni som är på den undre listan och vill åka med, kontakta mig eller skriv i anmälningstråden! Annars blir det en rejäl mawashi geri!

EDIT> Listan uppdaterad igen <EDIT
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names