News:

No significant change

Main Menu

PRIS PÅ COUGAR KLART

Started by Weas, April 09, 2002, 21:59:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Mas:>> Har ni inga transporter som går till Uddevalla? ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

Hehe, kan bli en veritabel stafett det här! Jag plockar upp en laddning i Jkpg, ligger på i 150 upp till Lkpg, lastar över stafettpinnarna till en extraförstärkt brevpingvin som... eeeh...

"Would that be an African or a European penguin?"

Godnatt!
 /ft, postar alldeles för sent

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Dewe

QuoteOriginally posted by Mas

Och om det går att lösa så skickas den upp till firman i Skärholmen där någon av er får hämta upp grejerna för vidare leveranser. Och om det går att lösa så enkelt så är min tanke att det ska inte kosta en krona för er utan det blir mitt lilla bidrag till att alla ska kunna få sina Cougar så snabbt som möljigt.

Det låter helt otroligt bra!

/Dewe

Mas

#19
Mas:>> Har ni inga transporter som går till Uddevalla?

Men  Uddevalla mjaaa det blir nog Göteborg eller till Borås i så fall för din del Horizon.

jodå vi har bilar från Malmö till Piteå om det skulle behövas ;)


Mas EAF_T

Fancy

Horizon, jag funderar på att åka till Jönköping och hämta min så jag kan ju ta din också om du nu vill hämta den i Gbg???

Fancy out!

Mikke_EAF331

Mikke_EAF331, C.O. EAF

Horizon

Fancy:>> Utmärkt idé, om jag nu får mitt ex. Jag var ute i senaste laget med min beställning, så vi får se om Petter lyckades ordna ett ex till mig.

Men åker du till Jönköping och hämtar så vore det kanonfint om du ville ta med min tillbaka också, så kommer jag ner till dig i Gbg och hämtar upp den!

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

loke

Hur är det tänkt att butiken skall höra av sig till os ang. betalningen? Jag vill betala. :-)