News:

No significant change

Main Menu

Hur i fasen?

Started by Horizon, December 24, 2003, 11:29:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Satt och surfade runt lite på olika forum och plötsligt blev texten på websidorna mindre och mindre. Till slut så liten att jag nästan inte kunde läsa vad som stod!

Letade lite bland inställningarna till IE och hittade "Visa > Textstorlek". Det visar sig att den stod på "minst". Har alltid haft den på "mellan", men av någon konstig anledning hade den plötsligt ändrats.

Vad jag vet så har jag inga virus eller liknande. Kör NAV med jämna mellanrum och uppdaterar virusdefinitioner nästan varje dag.

Någon som sett nåt liknande? Windows kan göra mystiska saker då och då... :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Phlerp

Om du kört med mushjulet och råkat ha ctrl intryckt så ställer du om storleken. Det kan tom vara så att du tryckt in ctrl och sedan har datorn haft så mycket att göra när du släppt den att den inte fattat att du inte längre trycker. Det har jag råkat ut för flera gånger.... fast då har jag ju en riktigt sunkig dator också. :D

Horizon

QuoteOriginally posted by Phlerp


            Om du kört med mushjulet och råkat ha ctrl intryckt så ställer du om storleken. Det kan tom vara så att du tryckt in ctrl och sedan har datorn haft så mycket att göra när du släppt den att den inte fattat att du inte längre trycker. Det har jag råkat ut för flera gånger.... fast då har jag ju en riktigt sunkig dator också. :D

Ja, fasen. Det där verkar ju stämma. Kanske var det så att jag körde ctrl-mushjul i något obevakat ögonblick. :)

Tack för tipset/förklaringen!
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names