Hittatde inte Humor sidan

Started by Bjoernen, December 15, 2003, 23:21:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bjoernen

http://www.villagephotos.com/pubbrowse.asp?selected=670852  ::::::::::: en tjockis en konstig sak o bush med skägg........ MMMMMMM


Alltså de va meningen att ja skulle lägga upp ofp bilder. men så kom ja på att jag bara hade sånna där ja va död på. så att jag tog tillfället i akt att lägga upp lite annat... ska se till o ta lite fina bilder o lägga upp där..... men men men men men men men men men men men men men men men men men men men men men men men men men men mmen men men men men nu blev ja trött i fingrarna ha det så bra men men men men men men men men men men m en men men men men m,en men men men men men prova själva o skriva men men men men men men men men men men men men men men men men ekmn länge .... HEJ DÅ ses på SLAGFÄLTET:D :D :D :D :D :D X-( :-I :-OO :-( :-Z :-X :-X :-OO :-Z :-o X-( :-Z :-( :) ;) :) :p
Kort lätt attack spade !

Mr Jim

Hmmm ja, trodde du var en spammare först, bilderna tycker jag mest är äckliga men det är väl min privata åsikt.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com