Finns det ingen svensk Lomac sida?

Started by Bompalainen, December 11, 2003, 01:38:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bompalainen

Ny i detta forum,

Jag undrar om det finns ett svensk Lomac sida, kan vara olika grupper som ordnar seriösa online uppdrag och liknande,

Ubi's Lobby system är ju bara fyld med en massa snorungar som gnäller. Jag är ute efter folk som gillar realism.

.:Bompa:. A-10

Assassin

Umm.. du är just nu på den sidan... ;)
Här finns det folk som flyger F4 seriöst och säkert börjar flyga LOMAC likadant. (själv ska jag bara få upp fps'en sen är jag online med dem med...)

Kika i Online LOMAC tråden efter dagar då de flyger.
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

griffin

Ja, några snorungar finns inte här i alla fall (även om några försöker ge sken av det, fniss). Här har du kommit rätt om du letar efter folk som gillar simmar och gärna gör nåt hyfsat seriöst av det!

Välkommen och kul att du hittade hit!

mvh Griffin
snappahead

Bompalainen

jo tack, fps'en är ju inte alltid på topp i Lomac, själv har man runt 25fps men det funkar.

jag får ta och hålla lite utkik i online tråden och se om det är någon som startar upp ett spel.

ha det bra så länge / .:Bompa:.

Horizon

Välkommen Bompa, håll utkik här, men även på www.akktustakki.se - De verkar också ha lite LOMAC på gång (om de inte har fullt upp med bråket kring sitt namn... :) ).
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Obizzz

Välkommen!

Jo det finns planer på lite organsirerat Lomacande och kanske även LAN i framtiden finns ju en del brister just nu men tror att det kanske blir lite mer aktivt efter ett patchsläpp eller två.

Tänkte lära mig mission editorn snart så man kan knåpa ihop lite roliga missions för MP.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Fozz

Runt 25Fps!!?
Tänk om man hade det. Suck.
Ta bort 2'an så har ni min FPS...nästan.
Själv uppdaterar man inte dator förran man kan köpa dubbla hastigheten till "rimligt" pris.
Så, när kan man köpa sig en 4200Mhz till rimligt pris?

Alla generaliserar...


Obizzz

jag har 20 fps som lägst har knappt varit under 15 ;) förutom när jag testade nyare drivrutiner och de var inget bra
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst