News:

No significant change

Main Menu

Online nu

Started by Swebeast, December 08, 2003, 08:46:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

KeyCat

Tack för en trevlig runda RedOne & Salsam.. Roligast var när jag satt på kullen i min Ka-50 och Salsam gjorde lågflygning förbi så jag såg SAM launchen, dock piss att min DCS:BS craschar i MP efter patchen  :-\

/KC

>> It's all about teamwork! <<

KeyCat

Salsam, när du CTD-ade igår hur var symptomen? Och hände det fler gånger på 104th servern, kommer du ihåg?

/KC

>> It's all about teamwork! <<

Salsam

Först av allt, tack för trevlig flygning... var grymt kul att komma upp i luften igen! Det blev inte sämre av göra det tillsammans med Er. Extra kul att kunna lira flyg och hkp  ;D Fast jag har en känsla av att vi som flyger oftast kommer få agera mål åt SAMs så ni kan plocka bort dessa.

Svar på frågan: Ja det hände flera gånger...  ska försöka redogöra för mina problem;

1 - Jag och RedOne flyger LAN ett par uppdrag utan problem - grundversion av FC2
2 - Jag och RedOne installerar senaste patchen (1.2.1?) och flyger med Dig på 104th server.
3 - Jag blir utslängd, CTD, efter ca 5 min in i första uppdraget - inget felmeddelande.
4 - (Startar om spelet) - Mitt spel Kraschar efter ca 5 min, jag får någon typ av fel meddelande och bestämmer mig för att köra Mount & Blade istället  :P
5 - RedOne flyger ett par rundor till utan problem innan han också får CTD - inget felmeddelande.

Trotts CTD å Kraschar tror jag att vi kommer ha många roliga timmar i FC2  ;D

KeyCat

Ikväll funka det perfekt i 1.5 timme men till slut kom CTD'n! Skit..

Hoppas det gick bättre för er andra (uteslöt TS ikväll för att minimera felkällorna) rapportera gärna...

/KC

>> It's all about teamwork! <<

Rivvern_

Provade både FC2.0 och BS utan CTD.

KeyCat

Jag såg att du var inne och plockade en Tor RR! Ligger på TS 2 (yllestrumpan.se) lite senare för en runda på 104th, måste ju hitta orsaken till CTD-erna och det var ju inte TS...

/KC

>> It's all about teamwork! <<

Rivvern_

Vi kör alla TS3 och det fungerar utmärkt. Om det blir någon ledig tid ikväll avser jag flyga lite Ka-50 eller Mig-29.

KeyCat

Quote from: RedRiver on May 18, 2010, 17:45:06
Vi kör alla TS3 och det fungerar utmärkt.

Det gör TS2 också ;)

Jag Supram och RedOne ligger där nu för en runda A-10/Ka-50!

/KC
>> It's all about teamwork! <<