News:

No significant change

Main Menu

Online nu

Started by Swebeast, December 08, 2003, 08:46:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

KeyCat

#304
Quote from: RedRiver on April 04, 2010, 11:37:00
Vad är det för mission?

Kommer tyvärr inte ihåg namnet men det var på 104:th servern.

Ligger på TS 2 (ts.anrop.se verkar funka igen) en stund framöver om någon är på, skall iväg senare men hinner nog med en liten sväng med svinet.

/KC

>> It's all about teamwork! <<

KeyCat

Tack för lite mer A-10 tester Oden och Jonne, tvungen att ge mig för idag!

@RR: Kollade upp namnet på missionet på 104:th servern - Operation: Liberty

/KC

>> It's all about teamwork! <<

Horizon

När KC börjar posta AAR's med TacView-bilder rycker det bra i joystickhanden (hmm...). Får smeka upp fru Horizon och se om jag inte kan få låna lite kopeker från sparkontot.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Ligger på TS. Kommer flyga en timma eller två.

KeyCat

#308
Ligger på TS 2 (NOSIG backup) en stund framöver.

/KC

>> It's all about teamwork! <<

KeyCat

#309
Oden, Julvoort och KC ligger på TS 2 (ts.anrop.se) för testning av Odens mission om ca ~45 min om fler vill haka på.

/KC

>> It's all about teamwork! <<

Salsam

mer AAR! Sist steg suget med ~20%  ;D snart måååste jag köpa det, men är inte övertygad ännu.

Har hört/läst någonstans att det skall finnas en FAC funktion i FC 2.0, någon som vet mer?

KeyCat

#311
Quote from: Salsam on April 07, 2010, 19:13:58
Har hört/läst någonstans att det skall finnas en FAC funktion i FC 2.0, någon som vet mer?

Jag och Oden provade det ikväll och måste säga att vi bägge blev besvikna på LAU-61 Smoke (WP) FFAR i A-10:an, hoppas verkligen det är en bugg och att det kommer att bli åtgärdat!

Raketerna funkar men den vita röken var bara synlig i ~10 sekunder vilket i nuvarande form gör dem totalt oanvändbara för FAC bruk, fattar inte vad de tänkt på!?

Vet inte hur länge en sån ryker i RL (vet du Salsam ?? ) men för att vara användbara i simulatorn bör de ju ryka i ett par minuter, inte sketna ~10 sekunder!

Tack för kvällens flygning Oden, skoj mission och blir säkert roligare med ytterligare ett par piloter  ;D

/KC

>> It's all about teamwork! <<