News:

No significant change

Main Menu

Online nu

Started by Swebeast, December 08, 2003, 08:46:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Justin Case

År 2009 blev ett mörkt år...finanskris...regnig sommar...RedRiver växte ifrån oss andra  :'(

:D

Horizon

Ja det är själva faan att något så tråkigt som ett bilspel ska få stjäla hans tid. Frågan är om det egentligen finns något mer träligt än ett bilspel. Vad är det som är så roligt med att sitta och köra runt runt runt runt runt på en bana?? :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Lupson

Ibland rycker det till i simulatortarmen. Jag var nära att beställa LO:FC, men blev sen semi-irriterad när jag insåg att jag redan betalat fullpris för LOMAC en gång i tiden. Och så insåg jag att jag ändå har kasst med tid att spela. Hinner knappt starta Eve en gång i veckan.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Justin Case


Horizon

Ja, do it! Då kanske vi kan få med ft också. Han ryggade jag berättade att det inte var fullt klickbar cockpit i Lock On med fyrtioelvamöjligaknappkombinationer samt möjligheter att öppna motorhuven och trimma APU'n. Den gode ingenjören behöver saker att pyssla med på väg mot målområdet.

Luppe, jag har hängt lite i Syndicate nu, men sällan sett dig online. GREYC är väl med i R0NIN nu?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Lupson

Hozidronten: Off topic. Jepp, GreyC är med i R0nin. Jag har dock inte hunnit vara online alls ofta de senaste 2 månaderna. Max 1 gång i veckan.

On Topic:
Jag får se vad som hinns med, känner dock inte riktigt för att köpa något jag aldrig kommer hinna lira.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Horizon

Filade på mitt senaste Su-25T-uppdrag idag. Någon som vill testa? Jag är lite rostig, men några Vikhr ska man väl kunna få iväg?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Baztid

Skitrolig flygtur!!
Även om de tog en stund få ordning på tekniken..  ???
Stort tack gubbs för all hjälp och introduktion  ;)
Formationsflygningen var riktigt häftig!!

Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.