News:

No significant change

Main Menu

Online nu

Started by Swebeast, December 08, 2003, 08:46:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DefaultSlayer

så, då hade jag fått hem mitt FC efter bara 2 dars väntan! :)

nån som vill köra så fort jag får ordning på patcharna? försökte patcha upp till 1.12b förut men det stod att det var något fel på installationen.

avinstallerade, installerade med den nya LockOn skivan o FC. ska testa igen nu.

men kan det vara fel på patchen jag laddade ner? tog den från LcokOn files sidan.

den var på cirka 50 mb men tyckte det gick lite väl fort att tanka ner den.

lr måste man har en viss version innan man kan patcha upp til 1.12b? varför heter den "b" finns det en tidigare?

för det står att man ska ha FC 1.1 och det stod att det var den när jag startade spelet.


Rivvern_

Hmm.. Patcharna till spelet är tydligen i dåligt skick.. Prova att ta hem från en annan mirror.. Var säker på att den är till LockOn  Gold!

DefaultSlayer

haha, tog den från en annan sida nu och det funkade!! Nu kan jag äntligen spela med er!!!

för det var bara därför jag köpte det för 299 spänn så nu ska det tillslut spelas flygsimulator.

Swebeast

Jag kan nog vara med på lite enklare "söndagsflygning" i helgen, gärna med A10 som jag håller på att flyga in mig på...

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Rivvern_

Skaffat Flaming Cliffs?  :D

Swebeast


Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Horizon

Mp-skoj med Horizonten en stund ikväll. Lock On FC och A-10 gäller. Tänkte ta något enkelt så vi får slipa bort rosten och göra lite vackra svängar.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Tack gubbar, vi rockade!

Horizon, KeyCat och Rivern gjorde livet surt för ryssen. Våra Mavericks regnade ner över fiendens pansar och luftförsvar. Då och då tog en Ossa pot shots på oss, men avståndet var lite för långt för att hans missiler skulle nå fram. Rivern var vårt svarta får som inte riktigt gjorde som leaden Horizon sa och han fick till slut betala det ultimata priset i form av en skur projektiler från en Shilka. "Mayday, mayday!" och sen grävde han en djup fåra i marken. ;)

KC och Horizon rensade upp det som fanns kvar och Horizon hämnades vår fallne kamrat med hjälp av en skur Hydra-raketer.

Nästa gång stänger vi av labels på fienden och blir skjutna ur himlen på löpande band. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names