News:

No significant change

Main Menu

Online nu

Started by Swebeast, December 08, 2003, 08:46:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

BEQ


Lupson

Ikväll: Middag & femkamp på Liseberg med jobbet.
Imorgon: Royal League final på Ullevi
Fredag: Utekväll
Lördag: Aktivitet med respektive
Söndag: ...kanske har en stund på kvällen...

Är väldigt fullt denna vecka, men jag hojtar till på MSN el. motsv. om tid finnes.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Jotte

QuoteOriginally posted by Lupson


Ikväll: Middag & femkamp på Liseberg med jobbet.   *<------ Sjukskriv dig*
Imorgon: Royal League final på Ullevi   *<------ Osolidiariskt agerade mot NoSiG bröder, beslutet bör omvärderas.....
Fredag: Utekväll  *<------ E du tokig karl?
Lördag: Aktivitet med respektive  *<------ 4 sekunder........
Söndag: ...kanske har en stund på kvällen... *<------ Kvällen? Det var värst vad det snålas med tid här då....


:p :D :p :D

MacLeod


Lupson

Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

henk

Jag kan också vara med. Ett utsatt datum långt i förväg är att föredra :P

Swebeast

Länge sedan någon var inne här men nu när jag har installerat Flaming Cliffs 1.12a så måste jag erkänna att jag är lite sugen på SU-25 flygning. Jag tänkte rodda ihop ett enkelt mission med mig som SU-25 och lägger gärna in andra som är intresserade, även med andra flygplan.

Det är inte ofta jag får chans att flyga online, med hänsyn till familj och jobb, men ser jag att det finns intresse från andra så kan man ju alltid göra lite omprioriteringar :)

Förvänta er som sagt var inte att jag har ständig uppkopplad och är i full beredskap med full kontroll på hur man flyger men.....lite enklare uppdrag och ibland bara formationsflygning...då är jag game!

/Swebeast

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Phlerp

Jag skulle gärna vara med och köra lite FC. Men jag har ännu inte inhandlat det pga tveksamhet inför Starforce. Sedan måste jag fixa min joystick innan jag kan flyga på allvar igen.